خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

مشخصات، معرفی و بررسی دستگاه ماینر بیت مین مدل انت ماینر ++L3


مقدمه

Bitmain AntMiner  فعالیت خود را در سال 2013 در پکن چین آغاز کرد. این شرکت به عنوان اولین شرکت تولید کننده دستگاه های استخراج بیت کوین در جهان شناخته می شود که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شرکت Bitminer دستگاه های ماینر خود را با نام Antminer با نرخ های هش متفاوت عرضه می کند. دستگاه های استخراج بیت مین دارای بدنه آلومینیومی هستند. همچنین این دستگاه های ماینر دارای یک فن خنک کننده هستند که هیچ اختلالی در عملکرد خنک کننده دستگاه ایجاد نمی کند. از برترین دستگاه های شرکت Bitmain می توان به Bitmain Antminer S9، Bitmain Antminer S17، Antminer T19 و Antminer S19 اشاره کرد.

BITMAIN پیشروترین تولید کننده دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (دستگاه های ماینر) در جهان با نام تجاری ANTMINER است. Antminer به دلیل حفظ سهم بازار جهانی و پیشرو بودن در این فناوری برای مدت طولانی و خدمات رسانی به مشتریان در بیش از 100 کشور مشهور است. خدمات ارائه می کند. این شرکت در آمریکا، سنگاپور، مالزی، قزاقستان و سایر نقاط جهان شعبه دارد.

شرکت BITMAIN فناوری پیشرفته ای را در بهره وری انرژی ارائه می دهد و بهترین زیرساخت ها و راه حل های محاسباتی صنعت را برای شبکه جهانی بلاک چین ارائه می دهد. این شرکت از زمان تاسیس در سال 1392، بهره وری انرژی دستگاه های ماینر خود را دو درجه افزایش داده است.

شرکت BITMAIN Antminer با تولید انبوه دستگاه ماینر تاسیس شد و اولین دستگاه ماینر این شرکت با نام ANTMINER S1 (BTC) عرضه شد. در حال حاضر، در سال 2022، مجموعه ای از محصولات خنک کننده هیدرولیک از جمله ANTMINER S19 Pro+ Hyd را منتشر کرد.

ماینر مدل بیت مین مدل انت ماینر ++L3

ماینر بیت مین مدل ++Ant Miner  L3 در اردیبهشت 1397 (May 2018) وارد بازار شد، نرخ هش این دستگاه برابر با 596Mh/s (مگا ثانیه) است و برای استخراج ارزهای دیجیتال از الگوریتم پردازش Scrypt استفاده می کند.

ارزهای قابل استخراج دستگاه ماینر ++L3

  • (Litecoin(LTC

  •  (Dogecoin(DOGE

  • (Gulden(NLG 

  • (Florincoin(FLO

  • (Auroracoin(AUR

  • (Einsteinium(EMC2 

  • (Emerald(EMD

  • (GameCredits(GAME

  • (Verge(XVG

  • (DigiByte(DGB 

ویژگی ها

++Antminer L3

سازنده دستگاه ماینر

Antminer

مدل دستگاه ماینر

++Antminer L3

تاریخ معرفی دستگاه ماینر

2018

ابعاد دستگاه ماینر

352*130*187.5

وزن دستگاه ماینر

4400g

تولید صدا دستگاه ماینر

76db

خنک کنندگی دستگاه ماینر

2

پاور دستگاه ماینر

1050W

ولتاژ دستگاه ماینر

12V

نحوه اتصال دستگاه ماینر

Ethernet

رطوبت مطلوب دستگاه ماینر

95% – 5%

قدرت پردازش دستگاه ماینر

596Mh

الگوریتم دستگاه ماینر

SHA-256

سایر مشخصات و ویژگی های ماینر انت ماینر ++L3

میزان برق مصرفی دستگاه برابر با 1050 وات (وات) بوده و با ولتاژ 11.6 تا 13 ولت کار می کند. همچنین دستگاه می تواند در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 5 تا 95 درصد محیط کار کند.

تعداد فن های این دستگاه 2 عدد می باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه و خنک شدن آن جلوگیری می کند. همچنین میزان نویز دستگاه 70 دسی بل بوده و از طریق کابل اترنت به اینترنت متصل می شود.