خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

مشخصات دستگاه ماینر T2TH 37Th


 

ارز دیجیتال (یا ارز الکترونیکی) به معنای پول دیجیتالی است که برای انجام تراکنش های مالی از طریق شبکه های اینترنتی و فناوری رمزنگاری استفاده می شود. این ارزها از طریق فناوری بلاک چین و شبکه های توزیع شده بدون دخالت ارز مرکزی مانند بانک مرکزی یا دولت تولید و مدیریت می شوند. از معروف ترین ارزهای دیجیتال می توان به بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش اشاره کرد. این ارزها امکان انتقال پول در سرتاسر جهان را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن فراهم می کنند و به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، این ارزها هنوز در مراحل توسعه و شناسایی هستند و دارای خطراتی مانند نوسانات شدید قیمت و محدودیت استفاده در خرید و فروش کالا و خدمات هستند.
امروزه از دستگاه های ماینر برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می شود و یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه Watts Miner می باشد که در این مقاله یکی از دستگاه های تولید شده توسط این شرکت را برای شما بررسی می کنیم.

شرکت اینوسیلیکون (Innosilicon)

این کمپانی در سال 2006 شروع به فعالیت کرد و بر خلاف آن دو شرکت که  قبلا در موردشان توضیحاتی داده شد، در زمینه طراحی و تولید دستگاه های ماینینگ فعالیت نداشت، بلکه کار خود را با طراحی و تولید تراشه های پردازشی آغاز کرد.
در ادامه با پیدایش ارزهای دیجیتال کار خود را گسترش داد و تولید دستگاه های ماینینگ را شروع نمود، میتوان اینگونه گفت که، شرکت هایی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و محصولات آنها در اکثر قاره ها یافت میشود، قبل از پیدایش ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کردند. امروزه دستگاه های ماینر این شرکت با کیفیت بسیار عالی روانه بازار میشوند و به راحتی با رقیبان خود رقابت میکنند.

دستگاه ماینر مدل T2TH 37Th

دستگاه ماینر T2Th 37th یکی از دستگاه های ماینر تولیدی شرکت اینوسیلیکون innosilicon می باشد که  در سال 2019 عرضه شد و قابلیت استخراج بیت کوین را دارد. حداکثر هشریتی که می توان جهت استخراج از آن بهره بگیریم 37Th می باشد. دستگاه ماینر innosilicon T2Th 37th مصرف برق معادل 3100 وات را دارا می باشد و همچنین از طریق رابط Ethernet  به اینترنت جهانی متصل می گردد. از نظر فیزیکی نیز با ابعاد 290*203*309 میلیمتر و وزن 10000 گرم عرضه شده است. برای خنک کاری دستگاه ماینر innosilicon T2Th 37th، چهار فن که دوتا در ابتدا و دوتای دیگر در انتها قرار گذاشته شده است. از نظر تولید صدا نیز 75 دسی بل خروجی صدا دارد که در رطوبت 5 الی 95 درصد قابل به کار گیری می باشد.

ارزهایی که میتوان با الگوریتم این دستگاه استخراج نمود بصورت زیر می باشد:

بیت کوین (BTC) Bitcoin
بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
آکوین (ACOIN) Acoin
پیرکوین (PPC) PeerCoin
ژول کوین (XJO) Joulecoin
کیور کوین (CURE) Curecoin 
ایمارک (DEM) eMark
آنبریکبل (UNB) Unbreakable
کرون (CRW) Crown
ترا کوین (TRC) Terracoin


برخی از مشخصات فنی ماینر مدل T2TH 37Th

 

ویژگی ها

T2Th 37th

سازنده دستگاه ماینر

innosilicon

مدل دستگاه ماینر

innosilicon T2Th 37th

تاریخ معرفی دستگاه ماینر

2019

ابعاد دستگاه ماینر

290*203*309

وزن دستگاه ماینر

10000g

تولید صدا دستگاه ماینر

75db

خنک کنندگی دستگاه ماینر

4

پاور دستگاه ماینر

3100W

ولتاژ دستگاه ماینر

12V

نحوه اتصال دستگاه ماینر

Ethernet

رطوبت مطلوب دستگاه ماینر

95% – 5%

قدرت پردازش دستگاه ماینر

37th

الگوریتم دستگاه ماینر

SHA-256


0 رای
امتیاز از خریداران