دیدگاه ها

درآمد پایدار ارزی و استخر استخراج ViaBTC


درآمد پایدار ارزی و استخر استخراج ViaBTC

تحول در حوزه اقتصاد معنای دیگری پیدا کرده است. معنایی که با حضور ارزهای دیجیتال رنگ گرفت و باعث شد تا مفاهیم جدیدی در سازوکار مالی دنیا شکل بگیرد. از مفاهیمی همچون وایت پیپر ارز دیجیتال و سختی شبکه تا استخر استخراج، همه نوید روزهایی را می‌دادند که تحولات بنیادینی در راه است.

 

درآمد پایدار ارزی و استخر استخراج ViaBTC

 

 

با تمام ویژگی‌های مثبتی که ارزهای دیجیتال با خود به ارمغان آوردند، مانند سرعت در تبادل، از بین رفتن واسطه‌ها و غیره، گاهی شرایط این بازار روزهای تاریکی هم سپری می‌کند. روزهایی که بازار به‌اصطلاح، در شرایط بازار خرسی سپری می‌کند. این دقیقا همان‌جایی است که ارزش رمزارزها با کاهش‌های قابل توجه مواجه می‌شود.

چنین شرایطی برای فعالان حوزه رمزارز، از تریدر و هولدر تا استخراج از طریق خرید ماینر، همانند کابوس است. اما با یک نگاه به گذشته بازار ارزهای دیجیتال می‌توان فهمید که ماهیت این بازار از زمان معرفی بیت‌کوین در سال ۲٠٠۹ این‌چنین بوده است. بدین معنی که گاهی بازار روزهای سیاه سقوط را تجربه و گاهی هم، روزهای پرهیجان صعود را سپری می‌کند. با تمام این اوصاف، راه چاره برای افراد فعال این حوزه چیست؟ چگونه می‌توان با یک استراتژی مناسب، به درآمد پایدار ارزی، حتی در بازار خرسی دست پیدا کرد؟

اگر از فعالان بازار ارزهای دیجیتال هستید و قصد دارید تا در طوفان سهمگین بازار خرسی کشتی نجاتی برای درآمد پایدار ارزی بیابید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

درآمد پایدار ارزی با استراتژی طلایی در بازار خرسی

بازار ارزهای رمزنگاری شده پر از پروژه‌ها با اهداف گوناگون و شیوه‌های درآمدی متفاوت است. نکته مهم برای یافتن مسیر درست درآمدی، پیشروی با استراتژی مناسب است. یک استراتژی طلایی که کارشناسان این حوزه بر آن باور دارند این است که در زمان بازار صعودی ترید کنید و زمانی که بازار طعم رکود را می‌چشد، به ماین کردن توسط ماینر )استخراج رمز ارز) روی بیاورید. اما در این جمله طلایی مفاهیمی نهفته‌اند که ابتدا به آن‌ها پرداخته و سپس، یک استراتژی بسیار کاربردی از طریق پیوستن به استخر استخراج را توضیح داده و یک استخر مناسب به نام ViaBTC را معرفی کرده‌ایم.

 

نگاهی بر مفهوم استخراج ارز دیجیتال (استخراج توسط ماینر)

در تعریفی ساده از ماینینگ یا استخراج توسط ماینر، می‌توان گفت که فرآیندی است که در آن تراکنش توسط کامپیوتر معتبرسازی و به زنجیره‌ای از اطلاعات به نام بلاک چین افزوده می‌شود.

طی فرآیند ماینینگ، افراد استخراج‌کننده که ماینر نام دارند، وظیفه تایید تراکنش سایر کاربران را بر عهده دارند.

 

 

مفهوم استخراج ارز دیجیتال

 

برخلاف تصور اکثر مردم، فرآیند استخراج رمز ارز به‌صورت رایج که از ابتدای معرفی بیت کوین انجام می‌شود همیشه سودآور نیست و ممکن است بسته به شرایط مختلف، مانند روند بازار یا فاکتورهای سخت‌افزاری، تغییر کند و به صرفه نباشد. اما چگونه می‌توان از طریق استخراج توسط ماینر در شرایط بازارخرسی بازهم درآمد پایدار ارزی داشت؟

پاسخ به این سوال را می‌توان به‌سرعت در اصطلاح استخر استخراج خلاصه کرد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر شرح راه‌حل، جزئیات بیشتری از معرفی استخر ViaBTC را مطالعه کنید.

 

استخر استخراج و آنچه باید درباره آن بدانید

به دلیل تغییر شرایط بازار، استخراج رمز ارزها توسط ماینر به ‌صورت فردی همانند گذشته توجیه اقتصادی ندارد و با ریسک بیشتری همراه است. به همین دلیل، استخرهای استخراج ماینر به یک گزینه رایج برای داشتن درآمد پایدار ارزی بدل شده‌اند.

در ماینینگ به شکل اولیه آن، ماینر ها بابت نقشی که در تایید تراکنش‌ها دارند پاداش رمز ارزی دریافت می‌کنند، اما در استخرهای استخراج، از آنجایی که ماینر ها قدرت پردازش خود را برای تایید تراکنش به اشتراک می‌گذارند، پاداش هم به‌طور متناسب بین تمام ماینر های حاضر در استخر، تقسیم می‌شود. این علتی است که شانس دریافت پاداش را در استخر بیشتر و پایدارتر می‌کند.

نکته بعدی درباره این استخرهای استخراج، انتخاب یک استخر مناسب و ایده‌آل برای پیوستن به آن و کسب درآمد پایدار ارزی است. در ادامه با معرفی استخر استخراج ViaBTC به بیان نکات قابل توجهی پرداخته‌ایم.

 

ViaBTC و درآمد پایدار ارزی

این استخر در سال ۲٠۱۶ به‌عنوان شرکتی فعال در حوزه فناوری بلاک چین تاسیس شد و محور اصلی فعالیت خود را ارائه خدمات استخراج پایدار با اولویت قرار دادن ماینرها قرار داد.

 

ViaBTC و درآمد پایدار ارزی

 

 

استخر ViaBTC سرویس‌های حرفه‌ای را در برابر نوسانات بازار ارائه می‌دهد که ماینر ها به‌واسطه آن‌ها امکان تکیه به درآمد پایدار ارزی داشته باشند.

داستان خدمات این استخر به ماینر ها در برابر نوسانات شدید بازار از سال ۲٠۲٠ قوت گرفت و ViaBTC توانست با ایجاد سرویسی برای تبدیل و برداشت خودکار، راه‌حل تازه‌ای ارائه کند. این سرویس باعث شد که ماینر ها بتوانند با کاهش خطرات نوسان بازار، درآمد خود را حفظ کنند.

از سوی دیگر، ViaBTC دو سرویس Hedging و Crypto Loans را باهدف افزایش انعطاف‌پذیری ماینر ها در مواجهه با نوسانات بازار و ریسک‌های قیمتی ارائه کرد. همچنین، لازم به توضیح است که رویکرد این دو سرویس به ماینر ها امکان می‌دهد که درآمدی پایدار در طولانی‌ مدت به دست آورده و ارزش دارایی ‌های خود را نیز به حداکثر برسانند.

علاوه بر این، ViaBTC اطلاعات ماینینگ را کاملا شفاف در اختیار استخراج‌کنندگان قرار می‌دهد. پیرو مجموعه سرویس‌های منحصربه‌فرد این استخر، ماینر ها می‌توانند از سیستم اعلام نوسانات هش‌ریت (به بیان ساده، سرعت پردازش دستگاه ماینر) هم استفاده کنند. به این صورت که اطلاعات از طریق نوتیفیکیشن، ایمیل و پیامک به ماینر ارسال می‌شود.

این استخر استخراج نقاط قوت دیگری نیز دارد. در واقع مهم‌ترین آن‌ها تیم توسعه‌دهنده آن است که تمرکز بالایی روی فرآیند تحقیق و توسعه دارند. همین امر موجب شده است که نودهای اختصاصی این استخر در کشورهای مختلف ایجاد شود و درآمد حاصل از ماینینگ پایدارتری را ایجاد کند. علاوه بر این، قدرت فنی تیم ViaBTC باعث شده است که به دلیل اهمیت دادن به امنیت کد زیرساخت، این استخر از بدو فعالیت تاکنون دچار رخنه امنیتی نشود.

 

سخن پایانی استخر ViaBTC

کاری که ماینر ها با هدف استخراج رمز ارز انجام می‌دهند، برای پیشبرد ساز و کار این اکوسیستم بسیار حائز اهمیت است. وجود استخرهای استخراج مانند ViaBTC باعث می‌شود که فرآیند ماینینگ توسط ماینر پرقدرت ادامه پیدا کند و تمامی افراد فعال در حوزه ماین ارز دیجیتال، امکان داشتن درآمد پایدار ارزی را داشته باشند.


0 رای
امتیاز از خریداران