دیدگاه ها

شروع طوفانی سولانا در سال 2023! افزایش قیمت ها تا کجا ادامه دارد؟


شروع طوفانی سولانا در سال 2023

در حالی که بازار کلی ارزهای دیجیتال همچنان از عدم اطمینان رنج می برد، ارز دیجیتال سولانا (SOL) عملکرد چشمگیری در این هفته ارائه کرد. این بهبودی مداوم زمانی آغاز شد که قیمت سولانا از 8 دلار در در 29 دسامبر سال 2022 بازگشت.

به گزارش کوین گپ، داده های بازار نشان می دهد که قیمت سولانا شش روز متوالی در حال افزایش بوده است. در زمان نگارش این مقاله، سولانا در محدوده قیمت 14 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد رشد و نسبت به هفته گذشته بیش از 40 درصد رشد داشته است.

این رشد قابل توجه قیمت، سولانا را در صدر فهرست سودآورترین ارزهای دیجیتال (در میان 100 ارز دیجیتال برتر) قرار داد و همچنین از نظر ارزش بازار به رتبه چهاردهم صعود کرد. به گفته تحلیلگران، این برگشت صعودی مقاومت محلی 11.3 و 12.8 دلار را شکست و حمایت بیشتری را برای خریداران برای صعود به سطوح بالاتر فراهم کرد. با این حال، ممکن است آلتکوین به سطوح پایین تر بازگردد تا سطح 11.3 دلار را به عنوان پشتیبانی آزمایش کند.

 اگر سولانا بتواند این سطح حمایت را حفظ کند، قیمت می تواند 8.21 درصد افزایش یابد و مقاومت ماهانه 15 دلار را به چالش بکشد. این سطح مهمی است که معامله گران باید به آن توجه کنند. زیرا رشد صعودی این ارز دیجیتال از اواسط نوامبر تا دسامبر به شدت محدود بود.

با توجه به روند نزولی کلی بازار، بهبود قیمت سولانا یک صعود موقت است و ممکن است قبل از تبدیل شدن به یک رالی صعودی پایدار با اصلاحاتی مواجه شود. بنابراین، اگر قیمت از مقاومت 15 دلاری بهبود یابد، این ارز دیجیتال ممکن است برای مدتی روندی جانبی داشته باشد.

از سوی دیگر، اگر قیمت سولانا یک کندل روزانه را بالای مرز 15 دلار ببندد، حرکت صعودی تشدید می شود و ممکن است قیمت این ارز دیجیتال با رشد 20 درصدی به مرز 18 دلار برسد.

شاخص های تکنیکال

شاخص قدرت نسبی (RSI): شیب RSI روزانه نشان دهنده یک جهش ناگهانی از ناحیه اشباع فروش به بالای خط گردن در ناحیه صعودی است که باعث افزایش فشار خرید در بازار می شود.

میانگین متحرک نمایی (EMA): جهش اخیر قیمت بر میانگین متحرک نمایی 20 روزه تأثیر گذاشت که نشانه اولیه بهبود قیمت است.

ماینر بهترین روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

با خرید ماینر و استخراج ارزهای دیجیتال میتوانید درآمد دائم و پر سودی رو از بازار داشته باشید به عنوان مثال در مواقعی که بازار در قیمت های پایین مثل الان رنج میزند میتوانید با استخراج ارزهای دیجیتال و هولد کردن آنها و فروش در قیمت های بالا سود دو چندانی رو از بازار کسب کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران