دیدگاه ها

رمز ارزی که در سال 2023 غوغا می کند!


 

با توجه به رشد شبکه و افزایش آدرس های فعال ApeCoin، قیمت ارز دیجیتال APE ممکن است به طور قابل توجهی افزایش یابد.

علیرغم افزایش قیمت آی‌پی‌کوین از 30 دلار در سال گذشته، APE یکی از ارزهای رمزنگاری‌شده کم‌ارزش‌شده در سال 2023 است. با این حال، برخی از شاخص‌های داخلی زنجیره‌ای IPCoin در حال حاضر رشد مثبتی را نشان می‌دهند، که می‌تواند منجر به پایان یک رشد جدید برای این ارز شود.

به گزارش ایران ماین و بر اساس اطلاعات به دست آمده از پلتفرم تحلیلی Santiment، شبکه IPcoin اکنون بیشترین فعالیت شبکه را در دو ماه گذشته تجربه می کند. گزارش ها نشان می دهد که 1,142 آدرس APE جدید در 7 آوریل ایجاد شده است که بالاترین تعداد از 7 فوریه است.

 

بر اساس گزارش ها، الگوی مشابهی در پلتفرم ارزهای دیجیتال دیگری به نام Stargate Finance مشاهده شده است. بر اساس داده‌های موجود، قیمت ارز دیجیتال بومی با کد STG به دنبال افزایش فعالیت در شبکه به شدت افزایش یافته است. همین انتظار برای ارز دیجیتال بومی شبکه IPCoin نیز وجود دارد.

بر اساس داده های ارائه شده توسط Santiment، دارندگان APE نیز دارایی های خود را افزایش دادند. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد در حال ورود به بازار هستند که در صورت واکنش مثبت بازار به تحولات اخیر، می‌تواند منجر به افزایش قیمت این ارز دیجیتال شود.

فعالان بازار بر این باورند که این تحولات ممکن است در نهایت منجر به یک سناریوی صعودی برای توکن APE شود. در زمان نگارش این مقاله، سکه دیجیتال APE در محدوده قیمتی 4.43 دلار معامله می شود.

 


0 رای
امتیاز از خریداران