دیدگاه ها

سرنوشت ماینرهای اتریوم پس از مرج از اثبات کار به اثبات سهام


 

سرنوشت ماینر های اتریوم پس از مرج از اثبات کار به اثبات سهام

احتمالا این روزها این عبارت را زیاد شنیده اید که معروف ترین شبکه بلاک چین یک آپدیت مهمی داشته است که باعث رشد و توسعه اتریوم می شود و همچنین راه را برای پیشرفت های زیادی در این پلتفرم هموار می کند. این بروزرسانی و بروزرسانی های دیگر شبکه اتریوم می‌تواند بر سرعت، مقیاس‌پذیری و هزینه‌های اتریوم تأثیر بگذارد.

جدا از موارد فوق، یکی از اهداف اصلی و مهم این آپدیت کاهش مصرف برق است که با تبدیل مکانیزم POW اثبات کار به POS اثبات سهام، تیم توسعه اتریوم تخمین می زنند که با ادغام اتریوم، مصرف آن بیش از 99 درصد کاهش می یابد. با این بروزرسانی، شبکه اصلی اتریوم موجود با اثبات سهام ادغام می‌شود و اتریوم به اتریوم 2 تغییر نام می‌دهد. این خبر پایان اثبات کار (فعالیت ماینرها) و انتقال کامل آن به اثبات سهام است.

حالا با توجه به این آپدیت، باید به این نکته توجه کرد که ماینرهای اتریوم پس از مرج اتریوم به کدام شبکه کوچ خواهند کرد همچنین این مرج نیز می تواند بر قیمت ماینر و گرافیک نیز در جهان تاثیر بگذارد و باعث کاهش قیمت آن شود. در ادامه به چند نمونه از ارزهایی که قابلیت استخراج از طریق ماینرهای اتریوم وجود دارد را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

اتریوم کلاسیک (ETC)

اتریوم کلاسیک (بلاکچین اثبات کار) که با مرج موفقیت اتریوم منجر به مهاجرت ماینرهای اتریوم و رشد سختی شبکه اتریوم کلاسیک شده است و 280 درصد رشد را این شبکه تجربه کرده است. با توجه به گزارش یکی از استخرهای استخراج، هشریت اتریوم کلاسیک در سی روز اخیر 500 درصد رشد کرده است. همچنین با توجه به این اخبار، قیمت این ارز نیز در سی روز اخیر 280 درصد رشد را تجربه کرده است.

 

سختی شبکه اتریوم کلاسیک

 

ارگو (ERG)

برای معرفی این ارز دیجیتال در ابتدا لازم به ذکر است که یکی از اهداف اصلی ایجاد پلتفرم ارگو کمک به تمامی اپلیکیشن های مالی و کاربران آن است تا بتوانند مبادلات و تراکنش های مالی را انجام دهند. همچنین از طریق آن قراردادهای هوشمند خود را اجرا کنند. به همین دلیل، ارگو را پلتفرم پول قراردادی نیز می‌نامند. همچنین با آپدیت اتریوم، برخی ماینرهای اتریوم نیز به سمت ارگو آمده اند و به ماین این ارز پرداختند که در همین حین منجر به رشد 255 درصدی سختی شبکه بلاکچین ارگو شده است.

 

سختی شبکه ارگو

 

فیرو (FIRO)

بلاکچین فیرو پلتفرم حریم خصوصی را ایجاد کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد که سکه‌های خود را بسوزانند و بعداً آنها را برای سکه‌های جدید بدون سابقه تراکنش بازخرید کنند. با انجام این کار، هر گونه سابقه تراکنش بین بلاک ها هنگام ایجاد بلاک های جدید حذف می شود. علاوه بر این، فیرو اولین ارز دیجیتالی است که از Dandelion++ استفاده می کند، برنامه ای که از ارتباط یک آدرس به IP سایر کاربران جلوگیری می کند. با مرج اتریوم، ماینر های شبکه فیرو نیز 200 رشد را تجربه کرده است. همچنین با خبر مرج اتریوم نیز قیمت این ارز رشد 500 درصدی را تجربه کرده است که قیمت لحظه ای ارز دیجیتال از طریق لینک آن قابل مشاهده است. برای مشاهده درآمد ماینر های مختلف و خرید ماینر می توانید به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه فرمایید.

 

سختی شبکه فیرو


0 رای
امتیاز از خریداران