دیدگاه ها

قیمت کازماس 180 درصد افزایش یافت!


قیمت کازماس 180 درصد افزایش یافت

 

دلایل افزایش قیمت کازماس

یکی از دلایل افزایش قیمت کازماس، اضافه شدن قابلیت های جدیدی در این شبکه است که باعث افزایش سرمایه گذاران در این ارز شده است. علت افزایش کاربران در شبکه اتریوم استفاده از قرارداد های هوشمند است که شبکه کازماس هم با استفاده از پروتکل میان زنجیره ای(IBC) تصمیم دارد که بتواند حود را به اینترنت بلاک چین تبدیل کند.

طبق نتایج بدست آمده از بازار ارز , قیمت کازماس از 8.87 دلار با افزایش 180 درصدی به قیمت 24.77 دلاری رسیده است که سر انجام حجم معاملات در شبکه کازماس از میانگین 250 میلیون دلار در روز به 1.87 میلیارد دلار رسیده است.

 از دلایل برجسته افزایش قیمت کازماس در بازار دیجیتال, می توان به عرضه پروتکل هایی در حوزه امور مالی غیرمتمرکز و ایجاد یک شبکه جانبی برای معامله ارزهای دیجیتال بین شبکه اتریوم و کازماس و خبردادن از ساخت توکن های نماینده بین کوین در سیستم کازماس اشاره کرد.

امکانات جدید کازماس

از قابلیت های مهمی که در شبکه کازماس رخ داده به راه اندازی امریس (Emeris)  میتوان اشاره کرد که باعث افزایش چشم گیری در قیمت این ارز و تقضا شده است. شبکه کازماس با استفاده از رابط کاربری جدید خود به کابران اجازه می دهد ارزهای دیجیتال خود را در شبکه هایی مثل پرسیستنس (Persistence) و آکاش نتورک (Akash Network) معامله کنند.

قابلیت دیگری که سبب رشد قیمت کازماس در یک ماه گذشته شده است، ادغام سیف چین  با پروتکل میان زنجیره ای است که موجب شده است شبکه کازماس به اولین صرافی غیر متمرکزی تبدیل شود که امکان معامله بین شبکه کازماس و شبکه  اتریوم را دارد که این امرعلت یکپارچگی بین کاربران دو سیستم کازماس واتریوم است که باعث تبادل ارز بین این دو شبکه شده است.

ورود بیت کوین به شبکه کازماس

اساسی ترین و مهمترین قابلیت در شبکه کازماس، اضافه شدن بیت کوین به این شبکه است که اصلی ترین دلیل افزایش قیمت این ارز هم می باشد. برای تامین منابع مالی که سبب گسترش سیستم کازماس می شود، بنیاد اینترچین برای عرضه بیت کوین در شبکه کازماس کمک مالی کرده است.

از آنجایی که بیت کوین ارزشمند ترین ارز  دیجیتال هست و بیشترین سهم در بازار ارز دیجیتال مطلق به بیت کوین است درنتیجه شبکه کازماس با بهره گیری از بیت کوین در شبکه خود سبب شده است که که کاربران جدیدی را به این شبکه وارد کند.


0 رای
امتیاز از خریداران