دیدگاه ها

انفجار مجدد قیمت شیبا! تحلیل قیمت شیبا


قیمت MemeCoin Shiba Inu (SHIB) از زمانی که در 24 می به 0.000084 دلار کاهش یافت، 5 درصد افزایش یافته است. داده های زنجیره ای نشان می دهد که دارندگان SHIB شروع به انتقال توکن ها به خارج از صرافی کرده اند. اما آیا این رکود عرضه منجر به افزایش قیمت شیبا در روزهای آینده خواهد شد؟

کیف پول سرد اختصاصی شیبا که با همکاری شرکت بلاک چین Tangem توسعه یافته است، اکنون برای پیش سفارش در دسترس است. فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند که این امر پذیرش جهانی شیبا را تسریع می‌کند و در عین حال کاربران را تشویق می‌کند که خودشان از این ارز دیجیتال نگهداری کنند.

به نظر می رسد سرمایه گذاران شیبا در حال آماده شدن برای عرضه این کیف پول سرد هستند. زیرا داده های زنجیره ای نشان می دهد که توکن های SHIB در هفته های اخیر به طور فزاینده ای از مبادلات خارج شده اند. به طور خاص، نمودار زیر نشان می دهد که چگونه کل موجودی SHIB در مبادلات 92 میلیارد توکن از 26 اردیبهشت تا 8 خرداد می کاهش یافته است.

 

به طور معمول، زمانی که موجودی یک دارایی در صرافی ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد، هرچند به طور موقت، باعث کمبود نسبی در سراسر بازار می شود. و این کمبود اغلب منجر به افزایش قیمت آن دارایی می شود.

همچنین نشانی‌های فعال شیبا (میانگین 7 روزه) نیز از 30 اردیبهشت ماه در حال افزایش است. به‌طور مشخص، این شاخص در فاصله 30 اردیبهشت تا 8 خردادماه با 25 درصد افزایش از 16,305 به 20,442 آدرس فعال رسیده است.

 

افزایش مستمر آدرس‌های فعال به معنای افزایش تقاضا برای خدمات شبکه و توکن اصلی شیبا اینو است.

در نتیجه، اگر توکن‌ها به خروج از صرافی‌ها ادامه دهند و تعداد فعال‌های شبکه همچنان در حال افزایش باشد، شیبا می‌تواند وارد رالی صعودی دیگری شود.

پیش بینی قیمت شیبا اینو در کوتاه مدت

با توجه به جو مثبت فعلی بازار، قیمت SHIB احتمالا در هفته های آینده به 0.000011 دلار خواهد رسید. اما، طبق نمودار جهانی In/Out of Money پلتفرم IntoTheBlock، شیبا ابتدا باید مقاومت 0.0000095 دلاری را بشکند تا در یک روند صعودی حرکت کند.

در مقاومت مذکور، 46,800 سرمایه‌گذار که 29.1 تریلیون شیبا را با قیمت متوسط 0.000009 دلار خریداری کرده‌اند، می‌توانند این رالی را متوقف کنند.

اما اگر پیش‌بینی مثبت قیمت شیبا محقق شود، احتمالاً قیمت این میم کوین به 0.000011 دلار افزایش خواهد یافت.

برعکس، اگر قیمت به زیر منطقه حمایتی 0.000085 دلار برسد، شیبا ممکن است روند نزولی خود را از سر بگیرد. اما دیوار خرید 43500 سرمایه‌گذار که 7.03 تریلیون SHIB را با قیمت متوسط 0.000008 دلار خریداری کردند، احتمالاً از این افت جلوگیری می‌کند.


0 رای
امتیاز از خریداران