دیدگاه ها

سه ریسکی که باید بپذیرید؛ اگر قصد خرید دوج کوین را دارید


اگر قصد خرید دوج کوین دارید، باید 3 ریسک را بپذیرید.

باتوجه به اینکه قیمت دوج کوین در هفته های اخیر رشد چشمگیری را داشته که سود ها فقط یک طرف ماجرا می باشد . اگر شما قصد دارید که دوج کوین را خریداری کنید این مقاله به شدت می تواند به شما کمک کند .

در گزارشات اخیر کوین دسک ، خطرات فاندامنتالی رو مورد بررسی قرار داده که که سرمایه گذاران دوج کوین را تهدید می کند. در روزهای گذشته هشتگ دوج کوین یکی از پربازدید ترین هشتگ های تویتر شد.

بر اساس اینکه بیشتر کاربران دوج کوین بر این باورهستند که ارزش دوج کوین در حال رسیدن به قیمت تاریخی خود می باشد و تعدادی دیگر هم بر این باور هستند قیمت دوج کوین به 1 دلار برسد . با این تعاریف در حال حاضر خطرات زیادی دوج کوین را تهدید می کند که سرمایه گذاران و کاربران باید از آن با خبر باشند .

" دوج کوین نامحدود است "

بنیان گذار دوج کوین در سال 2014 تصمیم بر این گرفت که محدودیت عرضه دوج کوین در عدد 100 میلیارد محدود شده بود را نامحدود کند.  با توجه به این اقدام صورت گرفته دارندگان این رمز ارز تشویق شدند تا به عنوان ابزاری برای دادن پاداش استفاده کنند.

سوال اینجاست که چرا عرضه نامحدود دوج کوین یک مشکل به حساب می آید؟دو عامل مهم  و تعیین کننده در تعیین قیمت  کالا ، خدمات و دارایی می باشد. متخصصان بر این باور هستند که تقاضای بیشتری و تلفیق  آن با عرضه محدود ، احتمال افزایش قیمت یک کالا را بالا می برد.

"دوج کوین به صورت متوالی بزرگتر می شود "

اکنون در هر دقیقه  10،000 دوج کوین جدید از طریق بلاک ، به بلاک چین این ارز دیجیتال اضافه می شود . و سقف تولید دوج کوین بیشتر 10.000واحد در دقیقه تولید نمی شود .

هم اکنون سختی استخراج دوج کوین در بالاترین میزان ۲ سال گذشته قرار دارد. سختی استخراج بر میزان سودآوری استخراج این ارز دیجیتال هم تأثیر می‌گذارد که در حال حاضر در بیشترین میزان تاریخ خود قرار دارد.

"نداشتن توسعه فنی"

پالمر اعلام کرد که در سال 2015 از جامعه ارزهای دیجیتال کناره گیری می کند:

جامعه ارزهای دیجیتال رفته‌رفته شبیه به تعدادی طرفدار آزادی فردی می‌شوند که یک گوشه نشسته‌اند و منتظر پولدارشدن هستند. آنها بعضی وقتا ایده‌های تجاری خام بیان می‌کنند که در اجرا شکست می‌خورد.

توسعه دهندگان این بحث را مطرح می کنند که شبکه این ارز دیجیتال نیاز به بروزرسانی به طور مرتب را ندارد . (Maximilian Keller) در مورد دوج کوین می گوید:

شبکه دوج کوین به‌صورت پایدار در حال اجرا است و قوانین شبکه از آن زمان راه‌اندازی آن به‌گونه‌ای تغییر نکرده است که آن را به مخاطره بیندازد. لزوماً شبکه دوج کوین با چالش‌هایی که شبکه بیت کوین با آنها دست‌وپنجه نرم می‌کند، مواجه نیست؛ به همین دلیل، مشکل چندان حادی برای ما نیست.

از آن طرف هم نباید از یاد ببریم که که این احتمال وجود دارد که ارزش دوج بالا برود . باتوجه به توصیه افراد مشهور برای خرید این ارز و فرهنگ طنزی که بر این پایه این رمز ارز تولید شده ، باید منتظر ماند تا مشخص شود ارزش این رمز ارز در طولانی مدت چگونه خواهد بود .


0 رای
امتیاز از خریداران