دیدگاه ها

معرفی برترین کیف پول های اتریوم


معرفی ۸ تا بهترین از کیف پول های اتریوم در سال ۲۰۲۱

در این مقاله به معرفی برترین کیف پول های اتریوم در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. شما قبل از اینکه بخواهید در ارزهای دیجیتال و یا حتی اتریوم سرمایه گذاری کنید نیاز دارید تا جایی را برای محل سرمایه گذاری خود فراهم کنید که به چنین جایی کیف پول یا والت “Wallet” گفته می شود.

از طریق کیف پول میتوانید سرمایه های خود را ذخیره کنید و در زمان های مختلف موجودی حساب خود را چک کنید و تراکنش های خودرا انجام دهید. در ادامه این مقاله به چگونگی کار کردن با کیف پول های اتریوم و امنیت آنها بیشتر بحث خواهیم کرد.

در حال حاضر اتریوم پس از بیت کوین در رتبه دوم بازار های ارز دیجیتال قرار دارد و تعداد کیف پول های این ارز به بیش از۵۰ تا می رسد که ما در این مقاله به ۷ مورد از بهترین آنها اشاره می کنیم.


مای اتر والت (Myetherwallet)


مای اتر والت

 

یکی از بهترین کیف پول های اتریوم، مای اتر والت می باشد که این کیف پول متن باز است که فقط از اتریوم و توکن های مبتنی بر این ارز را پشتیبانی می کند. این سایت در واقع این امکان را برای شما فراهم میکند که شما بتوانید کیف پول خود را ایجاد کرده و دوباره یا در خود وب سایت یا هر نرم افزاری دیگر از آن بهره لازم را ببرید.

عنوان نقاط قوت نقاط ضعف
متن باز ” open source” *  
امکان اتصال به کیف پول های سخت افزاری *  
تعامل با بلاک چین *  
برای افراد تازه وارد مناسب نیست   *
پشتیبانی از اتریوم و توکن های آن   *

 


متامسک (Metamask)


متامسک

 

یکی دیگر از کیف پول های اتریوم که معتبر هست و طرفداران زیادی دارد متامسک می باشد. این کیف پول به صورت یک افزونه می باشد که بر روی مرورگرهای کروم و فایرفاکس نصب میشود و میتوان از آن استفاده کرد.

متامسک قبلا فقط روی کامپیوتر ها قابل استفاده بوده ولی در حال حاضر نیز بر روی موبایل هم نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این کیف پول علاوه بر ذخیره اتریوم و توکن های آن امکان تعامل نیز با برنامه های غیر متمرکز و قرارداد های هوشمند را نیز دارا می باشد.

عنوان نقاط قوت نقاط ضعف
متن باز ” open source” *  
استفاده از آن بسیار ساده است *  
تعامل با برنامه های مبتنی بر اتریوم *  
متصل به اینترنت هست “باید مراقب امنیت آن بود “   *
پشتیبانی از اتریوم و توکن های آن   *

 


کیف پول تراست والت (Trust wallet)


 

تراست والت

تراست یکی از محبوب ترین کیف پول های مربوط به ارز دیجیتال می باشد. تراست یک کیف پول چند ارزی محسوب میشود که مربوط به صرافی بایننس می باشد. این کیف از رابط کاربری ساده استفاده کرده و کار کردن با آن بسیار راحت بوده و برای کاربران تازه وارد مناسب می باشد.

این کیف پول، بهترین کیف پول اتریوم برای اندروید و ios می باشد و یکی دیگر از ویژگی های کیف پول تراست این هست که از اغلب ارزها پشتیبانی میکند و میشود در این کیف پول سرمایه های خود را قرار دهیم.

یکی از عیب هایی که میشود از این کیف پول گرفت این است که تراست فقط نسخه ی موبایل دارد و برای کامپیوتر ها هنوز برنامه ای ارائه نشده است و این کیف پول به صورت متن باز نیست.

عنوان نقاط قوت نقاط ضعف
پشتیبانی از اغلب ارزها *  
رابط کاربری مناسب *  
پشتیبانی از انواع توکن در شبکه اتریوم *  
متن باز نیست   *
فقط نسخه موبایل را دارد   *

 


کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger)


کیف پول سخت‌افزاری لجر

 

یکی دیگر از بهترین کیف های ارز دیجیتال لجر می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در فرانسه می باشد و بزرگترین تولید کننده کیف پول های سخت افزاری می باشد. در بین تمام کیف پول های سخت افزاری لجر یکی از بهترین های آن می باشد که دارای امنیت بالایی می باشد.

این کیف پول تقریبا از تمام ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکند و این کیف پول دارای کلید خصوصی می باشد که امنیت این کیف پول را بالا می برد. تنها عیبی که میتوان از این کیف پول گرفت این است که برای خرید و فروش روزانه ارزها مناسب نمی باشد.

 

عنوان نقاط قوت نقاط ضعف
امنیت بالا *  
پشتیبانی از اغلب ارزها *  
تیم پشتیبانی قوی *  
برای استفاده روزانه مناسب نیست   *

 


کیف پول سخت‌افزاری ترزور (Trezor)


کیف پول سخت‌افزاری ترزور

 

یکی دیگر از امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال، ترزور می باشد و یکی از رقیب های جدی برای لجر به حساب می آید که قیمت مناسب تری نسبت به لجر دارد.

دفتر رسمی این شرکت در کشور چک قرار دارد این شرکت اولین سازنده کیف پول سخت افزاری محسوب میشود. در چند سال اخیر کیف پول سخت افزاری لجر توانسته سبقت خوبی از این شرکت بگیرد ولی این کیف پول هم دارای امنیت بالایی می باشد و میتوان از آن استفاده کرد.

عنوان نقاط قوت نقاط ضعف
امنیت بالا *  
پشتیبانی از اغلب ارزها *  
تیم پشتیبانی قوی *  
برای استفاده روزانه مناسب نیست   *
مدل تی نسبت به مدل های هم رده قیمت بالایی دارد   *

 


کیف پول انجین (Enjin wallet)


کیف پول انجین

 

یکی دیگر از کیف پول هایی که برای ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرد، انجین می باشد که این کیف پول علاوه بر اتریوم  اغلب ارزهای دیگر را نیز پشتیبانی می کند. این کیف پول دارای طراحی رابط کاربری ساده میباشد.

این کیف پول تنها برای سیستم های اندروید و ios طراحی شده است و دارای کلید خصوصی می باشد که امنیت این کیف پول را بالا میبرد و این امکان را به کاربران میدهد که دارایی خود را به صورت کامل کنترل کنند. لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ برای ارائه کیف پول های ارزهای دیجیتال بر روی گوشی قرارداد همکاری بسته اند.

 

عنوان نقاط قوت نقاط ضعف
رابط کاربری مناسب *  
دارای صفحه کلید امن *  
از اغلب ارزها پشتیبانی میکند *  
متن باز نیست   *
فقط نسخه موبایل دارد   *

 


کیف پول مای‌سلیوم (Mycelium wallet)


کیف پول مای‌سلیوم

یکی از قدیمی ترین کیف پول های اتریوم و بیت کوین می باشد که در سال اخیر توانسته اتریوم و توکن های مربوط به اتریوم را نیز پشتیبانی کند. این کیف پولاز نسخه اندروید و ios پشتیبانی می کند. یکی از مشکلات این کیف پول طراحی رابط کاربری خیلی پیچیده ای دارد که برای کاربرانی که تازه وارد بازار شدند مناسب نمی باشد.

یکی دیگر از امکانات ویژه ای که برای ین کیف پول میتوان در نظر گرفت، امنیت بسیار بالای این کیف پول می باشد که حرف های زیادی برای گفتن دارد. با استفاده از کیف پول مای سلیوم میتوان به راحتی هرچه تمام به کیف پول سخت افزاری متصل کرد. 

عنوان نقاط قوت نقاط ضعف
امنیت بالا *  
متن باز *  
از اتریوم و بیت کوین پشتیبانی می کند *  
رابط کاربری پیچیده   *
فقط نسخه موبایل دارد  

 


کیف پول اکسودوس (Exodus wallet)


کیف پول اکسودوس

اگر به دنبال یک کیف پول مناسب که هم امنیت و هم رابط کاربری جذاب و آسانی را داشته باشد میتوان از این کیف پول استفاده کرد. این کیف پول از سال ۲۰۱۵ ارائه شده که کاربران میتوانند از این کیف پول استفاده کنند.

این نرم افزار در ابتدا فقط برای کامپیوتر های شخصی قابل استفاده بود ولی در حال حاضر برای برای موبایل هم قابل استفاده خواهد بودو این کیف پول بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی میکند. این کیف پول از رابط کاربری خوبی بهره میبرد و برای کاربران، کار با این کیف پول لذت بخش خواهد بود.

اکسودوس آی پی های مربوط به کاربران ایرانی را مسدود کرده است و برای استفاده از این کیف پول باید آی پی های خود را تغییر دهید. اکسودوس کیف پول خوبی برای اتر میباشد.

عنوان نقاط قوت نقاط ضعف
از هزاران ارز دیجیتال پشتیبانی میکند *  
رابط کاربری مناسب برا تازه کار ها *  
متن باز نیست   *
آی پی ایران را مسدود کرده است   *
ذخیره کردن توکن ها همرا با مشکل می باشد  

نتیجه گیری


در این مقاله به کیف پول های اتریوم پرداختیم که ۸ مورد از آن ها رو مورد بررسی قرار دادیم و امنیت، رابط کاربری و موضوع های دیگر را در انواع کیف پول های اتریوم مورد بررسی قرار داریم. مهم ترین نکته برای کیف پول های ارزهای دیجیتال امنیت می باشد. در حال حاضر شما می توانید کیف پول ها را مقایسه کنید و بهترین کیف پول را برای سرمایه خود انتخاب کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران