دیدگاه ها

برترین دستگاه های استخراج بیت کوین + آموزش استخراج بیت کوین


ماینرهایی که از نظر میزان مصرف برق و میزان درآمد اقتصادی هستند. این نکته را در نظر داشته باشید بالا بودن میزان قدرت دستگاه ماینر به معنای بهتر بودن دستگاه نیست. از جمله عواملی که در میزان درآمد می تواند اثر داشته باشد، طول عمر، وزن و میزان مصرف را می توان نام برد.

در مدت زمانی که از دستگاه ماینر استفاده می کنید باید حواستان به کنترل دما و رطوبت باشد زیرا افزایش دما و رطوبت منجر به اختلال در عملکرد استخراج می شود و می تواند باعث خرابی قطعات داخلی دستگاه ماینر شود. پس توصیه می شود از فن ماینر برای خروج هوای گرم اطراف دستگاه استفاده کنید که از خرابی قطعات و کاهش کارکرد جلوگیری شود.

در نظر داشته باشید که جدیدترین و بهترین دستگاه ماینر همیشه محبوب ترین دستگاه ماینر به شمار نمی رود. از مهم ترین عواملی که می تواند در میزان درآمد دستگاه ماینر اثر بگذارد عبارت اند از

قدرت هش دستگاه (قدرت): زمانی که مقدار هش ریت دستگاه بیشتر باشد، پس میزان استخراج هم به طبع بیشتر می شود.

مصرف برق دستگاه: میزان مصرف برق یک دستگاه ماینر هرچقدر بیشتر باشد، میزان هزینه برق هم بیشتر می شود.مثلا میزان برق مصرفی دستگاه ماینر s19 pro  برابر با 3250 وات می باشد که میزان هزینه برق آن در ماه برابر با 15 میلیون تومان محاسبه شده است.

قیمت دستگاه: شما برای خرید ماینر میزان هزینه ای که می کنید، باید به میزان درآمد و مدت زمان بازگشت سرمایه توجه ویژه ای داشته باشید.

در میزان درآمد دستگاه ماینر عوامل متفرقه ای هم می تواند تاثیرگذار باشد، از جمله این عوامل می توان به سختی شبکه و نرخ ارز دیجیتال اشاره کرد.

در ادامه شما را با برترین دستگاه های ماینر سال 2022 آشنا می کنیم

دستگاه ماینر بیت مین

آموزش استخراج بیت کوین

در دنیای امروزی که مردم به سمت ارزهای دیجیتال روی آوردند و به سرمایه خود را در بازارهای ارز دیجیتال هزینه می کنند، عده ای هم هستند که با خرید دستگاه ماینر اقدام به ارزآوری می کنند. استخراج بیت کوین با کامپیوترها هم اصلا پذیر زیرا پردازنده کامپیوتراصلا برای پردازش های محاسبات سنگین مناسب نیست، پس در این زمینه دستگاه ماینر برای استخراج ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد.

پس بهتر است اطلاعات خود در زمینه تجهیزات استخراج افزایش دهید. در ادامه شما باید بدانید که برای شروع به چه تجهیزاتی نیاز دارید.

در صنعت استخراج ارز مانند هر عرصه ای، به تجهیزاتی مورد نیاز است تا فرآیند استخراج صورت بگیرد. تجهیزاتی که در صنعت ماینینگ به آن نیاز دارید در ادامه به آن اشاره می شود.

دستگاه ماینر (َASIC): در روزها و ماه های اولیه بیت کوین، با استفاده از یک CPU یا پردازنده های معمولی استخراج می شد. بنابراین در سال 2010 و اوایل سال 2011، اگر رایانه شخصی خود را به استخراج بیت کوین اختصاص دهید، می توانید بیش از پنجاه بیت کوین در روز استخراج کنید. امروزه با گسترش شبکه بیت کوین و افزایش قدرت استخراج کنندگان، استخراج بیت کوین با استفاده از کامپیوتر خانگی یک توهم است. ارزهای دیجیتال تنها با استفاده دستگاه های ماینرامکان پذیر است.

کیف پول: پس از فراهم کردن دستگاه ماینر جهت استخراج ارز دیجیتال، باید برای نگهداری ارز خود از کیف پول استفاده کنید. در این مورد می توان از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده کرد که امنیت خود به وسیله کدهای امنیتی تامین می کنند. کیف پول های نرم افزاری با نصب بر روی موبایل امکان نگهداری بیش از 1000 هزار ارز را به شما می دهد.

تجهیزات تهویه: دستگاه های ماینر به دلیل انجام پردازش های سنگین نیاز به نهویه هوا دارند زیرا گرمای تولید شده توسط ماینر می تواند دمای محیط را افزایش دهد و همین امر ممکن است باعث سوختن قطعات شود. پس به شدت نیاز به فن ماینر دارید تا هوای گرم را از محیط ماینر خارج کند.

اینترنت:

 


0 رای
امتیاز از خریداران