دیدگاه ها

برترین کیف پول های بیت کوین برای اندروید


برترین کیف پول های بیت کوین برای اندروید

برترین کیف پول های بیت کوین برای اندروید

با توجه به این که بیت کوین در تمام دنیا فراگیر شده و اغلب مردم با این رمز آشنایی لازم را کسب کرده اند و با در نظر گرفتن این مورد که همه از گوشی های هوشمند استفاده میکنند و سیستم عامل اندروید هم بیشترین تعداد کاربر را در اختیار دارد پس کیف پولهای بیت کوین برای اندروید دارای طرفداران زیادی خواهد بود. در ادامه به چند مورد از بهترین کیف پول های اندروید خواهیم پرداخت پس تا آخر با ما همراه باشید.

کیف پول چیست ؟

با یک تعریف ساده میتوان کیف پول را نرم افزاری تعریف کرد که به وسیله آن میتوانیم ارزهای دیجیتال را ارسال،ذخیره و یا دریافت کرد. که برای جابه جایی و یا نگهداری هر نوع ارز دیجیتال مجبور آن هستید که از این نرم افزار استفاده کنیم.

انواع مختلف کیف پول:

کیف پول های زیادی برای بیت کوین وجود دارد که در پلتفرم های گوناگونی می توان از آن استفاده کرد. مهم ترین انواع کیف پول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سخت افزاری

  • دسکتاپ

  • تحت وب یا آنلاین

  • موبایل

  • کاغذی

هم اکنون میتوانید به نقاط قوت و ضعف 2 کیف پول سخت افزاری و 2 کیف پول نرم افزاری اطلاعات بیشتری کسب کنید.


7 مورد از بهترین کیف پول های بیت کوین اندروید


در ادامه مقاله به معرفی کیف پول های بیت کوین میپردازیم که دارای محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر کیف پول ها را در سال 2021 دارند. کیف پول های اندرویدی برنامه ای هستند که بر روی موبایل نصب میشوند و در سال جدید کیف پول های اندرویدی گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است که اگر داخل برنامه "Google Play Store" کلمه کلیدی "Bitcoin Wallet" را جستوجو کنید و فهرست های زیادی را برای شما نمایش می دهد که میتوانید از طریق آن اقدام به نصب برنامه مورد علاقه کنید.

1 -کیف پول بلو والت (Blue Wallet)

کیف پول بلو والت (Blue Wallet)

بلو والت از معدود کیف پول های اندرویدی هست که که از شبکه لایتنینگ پشتیبانی می کند. بلو والت به صورت اختصاصی برای ارزهای دیجیتال توسعه داده شده است که این کیف به دلیل این که تک ارزی می باشد تیم توسعه دهنده تمام تمرکز خود را برای توسعه قابلیت های مربوط به بیت کوین اختصاص دهد.

بلو والت کاملا متن باز یا "open source" میباشد متن باز یعنی این که تمامی کدهای برنامه قابل مشاهده و قابل تغییر می باشد یعنی اینکه شما میتوانید به راحتی نسخه خود را بسازید و این کیف پول مانند اغلب کیف پول های اندرویدی کلیدهای اختصاصی خود را به خود کاربر واگذار کرده است و رابط کاربری این کیف پول بسیار ساده می باشد و کاربران میتوانند به راحتی با این برنامه تعامل برقرار کنند.

ویژِگی نقاط قوت نقاط ضعف
متن باز *  
از لایتنینگ پشتیبانی می‌کند. *  
فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند   *
فقط نسخه موبایل دارد.   *

2 -کیف پول تراست (Trust wallet)

کیف پول تراست (Trust wallet)

کیف پول تراست بدون شک یکی از بهترین کیف پول های حال حاضر برا بیت کوین و مخصوصا برای افرادی که تازه وارد این بازار شده اند این کیف پول برای بزرگترین صرافی جهان یعنی بایننس می باشدکه این برنامه به صورت رایگان برای موبایل های هوشمند اندروید و iOS ارائه شده است و با توجه به این که کلیدهای خصوصی را بر روی دستگاه خود کاربر ذخیره میکند و هیچ دسترسی توسط دیگران و حتی بایننس وجود نخواهد داشت.

یکی از مزایای دیگر تراست این است که از هزاران رمزارزهای دیگر نیز مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به این که این برنامه بیش از 1 میلیون نصب و امتیاز آن در گوگل پلی 4.5 می باشد که در سال 2021 به یکی از محبوبترین  کیف پول در عرصه ارز دیجیتال می باشد.

ویژِگی نقاط قوت نقاط ضعف
امنیت بالا *  
رابط کاربری آسان *  
پشتیبانی از هزاران کوین *  
فقط نسخه موبایل دارد.   *

3 - کیف پول بیت کوین والت(Bitcoin wallet)

کیف پول بیت کوین والت(Bitcoin wallet)

یکی از اولین کیف پول هایی که برای سیستم عامل اندروید در بازار ارائه شد کیف پول بیت کوین والت بود که در سال 2013 این کیف پول به بازار عرضه شد. یکی از مزایای این کیف پول این است که رابط کاربری ساده ای دارد و کاربران می توانند به راحتی با این کیف پول رابطه برقرار کنند.

این کیف پول هم کاملا متن باز هست و میتوان کدهای داخل برنامه را تغییر داد و شخصی سازی کرد. پشتیبان گیری از این کیف پول به راحتی انجام میشود و این کیف پول به صورت مستقیم به شبکه بیت کوین متصل می باشد و به جای اینکه تمام بلاک چین ها را دانلود کند از سرویس شخص ثالت برای دریافت اطلاعات بهره میبرد. و امتیاز آن در گوگل پلی 3.9 می باشد.

ویژِگی نقاط قوت نقاط ضعف
متن باز *  
رابط کاربری ساده *  
فقط از بیت کوین پشتیبانی می کند    *
پشتیبانی نکردن از بک آپ 12یا24 کلمه ای   *

4 - کیف پول مای سلیوم (Mycelium)

کیف پول مای سلیوم (Mycelium)

یکی دیگر از کیف پول های اندروید که میتوان به آن اشاره کرد کیف پول مای سلیوم است که علاوه بر این که از بیت کوین پشتیبانی می کند از اتریوم و توکن های آن هم پشتیبانی میکند و این کیف پول به صورت مداوم در حال بروزرسانی میباشد و یکی دیگر از برنامه هایی که در آینده در نظر دارد این است که دیگر کوین ها را هم به برنامه کیف پول خود اضافه کند تا کاربران بیشتری را جذب کند .

یکی دیگر از قابلیت های جذاب این کیف پول این است که عملیات های مربوط به دریافت و پرداخت را در کیف پول های سخت افزاری و کاغذی را هم پشتیبانی میکند و به کاربران این امکان را می دهد که به بهترین شرایط ممکن از بیت کوین های خود محافظت کنند و امنیت بیت کوین های خود را حفظ کنند. امتیاز این کیف پول در گوگل پلی 4 می باشد.

ویژِگی نقاط قوت نقاط ضعف
امنیت بالا *  
اعتبار و محبوبیت بالا *  
امکان اتصال به کیف پول سخت افزاری *  
امکان استفاده برای خرج کردن کیف پول کاغذی *  
قابلیت چند امضایی *  
فقط برای موبایل عرضه شده   *
فقط از بیت کوین و اتریوم پشتیبانی میکند   *
رابط کاربری آن مناسب کاربران تازه وارد نیست   *

5 - کیف پول الکتروم (Electrum Wallet)

کیف پول الکتروم (Electrum Wallet)

کیف پول اندروید الکتروم در واقع برای سیستم عامل های ویندوز طراحی شده بود و برای این که کاربران بتوانند از تمام قابلیت های این کیف پول استفاده کنند بهتر است که از نسخه ویندوز استفاده کنند اما اینکه نسخه اندرویدی این کیف پول هم گزینه مناسب و پرطرفداری در بین کاربران حرفه ای بیت کوین می باشد.

کیف پول الکتروم هم در نسخه ویندوزو هم نسخه اندروید متن باز هست و میتوان آن را شخصی سازی کرد و ویژیگی های مخصوص امنیتی زیادی را دارد که بیشتر کیف پول ها از این ویژیگی بهره نمیبرند.اگر بخواهیم به نقاط ضعفی از این کیف بپردازیم میتوان به باگ هایی که از سوی کاربران رخ میدهد اشاره کرد. و امتیاز این کیف پول در گوگل پلی 3.5 می باشد.

ویژِگی نقاط قوت نقاط ضعف
متن باز *  
نسخه دسکتاپ  *  
فقط از بیت کوین پشتیبانی می کند    *
گزارش مشکل در بعضی دستگاه ها   *

6 - کیف پول بی آر دی (BRD)

کیف پول بی آر دی (BRD)

کیف پول بی آر دی که در سال های گذشته Bread Wallet نامیده می شد این کیف پول رابط کاربری ساده ای دارد و به خاطر همین ویژگی کار با آن برای تمامی کاربران تازه وارد بسیار آسان بوده و این کیف پول هم مانند دیگر کیف پول ها کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربران میگذارد و به همین دلیل دارای امنیت بالایی است و ویژگی اصلی این کیف پول که آنرا نسبت به دیگر کیف پول ها متمایز می کند طراحی زیبا آن می باشد و امتیاز آن در گوگل پلی 4.2 می باشد.

ویژِگی نقاط قوت نقاط ضعف
مناسب برای افراد تازه کار *  
پشتیبانی از سگویت *  
چند ارزی بودن *  
پشتیبانی ضعیف   *
نداشتن امکان تنظیم میزان کارمزد   *

7 - کیف پول اکسودوس (Exodus Wallet)

Exodus Wallet

شعار زیبایی که این کیف پول اندروید به همراه خود دارد "امنیت در کنار رابط کاربری زیبا" می باشد. اکسودوس یکی از کیف پول های قدیمی موجود در بازار می باشد که از سال 2015 ساخته شده است و به کاربران خود خدماتی را ارائه می کند. اکسودوس در همان ابتدای فعالیتش فقط برای سیستم عامل های تحت ویندوز بود ولی در حال حاضر نیز برای سیستم عامل های اندروید و ios نیز قابل نصب می باشد.

اسکودوس در کنار اینکه رابط کاربری جذابی را دارد و کاربران به راحتی با آن ارتباط بر قرار میکنند علاوه بر این پشتیبانی بیش از 100 ارز دیجیتال را برعهده دارد که در نوع خود بی نظیر بوده و استفاده از بیت کوین را برای کاربران آسان کرده و رتبه این کیف پول در گوگل پلی 4.6 می باشد.

ویژِگی نقاط قوت نقاط ضعف
کارپسند بودن *  
پشتیبانی قوی *  
پشتیبانی ار آلت کوین ها *  
نسخه دسکتاپ هم دارد *  
متن باز نیست   *

 


0 رای
امتیاز از خریداران