خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

ViaBTC سیستم همکاری با سفیر KAS را معرفی کرد! همراه با مزایای انحصاری


در سال 2023، راه اندازی BRC-20 توجه بازار را به سمت اثبات کار (PoW) هدایت کرد. به طور همزمان، Kaspa، یک زنجیره عمومی PoW که بر اساس پروتکل GHOSTDAG تأسیس شده است، به عنوان یک نیروی غالب پس از بیت کوین ظاهر شده است. در حال حاضر، توکن شبکه Kaspa، KAS، در رتبه دوم تولید روزانه PoW، درست بعد از بیت کوین قرار دارد، که باعث شده بسیاری از ماینرها آن را در کنار ارتقاء پیش از ادغام اتریوم قرار دهند.

در سال گذشته، قیمت KAS رشد قابل توجهی را تجربه کرد و از پایین ترین سطح 0.0054 دلار در ابتدای سال به بالاترین رکورد جدید 0.15 دلار رسید و به افزایش شگفت انگیز 2677 درصدی دست یافت. افزایش قیمت KAS باعث شده تا تولیدکنندگان برتر تجهیزات ماینینگ سرعت تولید ماینرهای ASIC را تسریع کنند و همچنین ماینرهای بیشتری را برای پیوستن به استخراج KAS جذب کرده است. این امر باعث افزایش هشریت و سختی شبکه کسپا شده است و آخرین آمار هشریت نشان از رشد نزدیک به 300 برابر ابتدای سال تاکنون را می‌دهد و به 116 PH/s رسیده است.

 

 

ViaBTC با بررسی صنعت بلاک چین برای سال‌‌ها و داشتن یک طرح اکوسیستم جامع، به سرعت پتانسیل پروژه Kaspa را تشخیص داد. صرافی CoinEx آن یکی از اولین صرافی ها در صنعت بود که جفت ارز معاملاتی KAS/USDT را در نوامبر 2022 راه اندازی کرد و به یکی از اولین صرافی هایی تبدیل شد که خدمات معاملاتی KAS را ارائه می کرد. متعاقباً، استخر ViaBTC همچنین خدمات ماینینگ KAS را در می 2023 راه‌‌اندازی کرد و رویداد «یک ماه با کارمزد صفر» را برای شرکت در استخراج KAS در آن زمان آغاز کرد.

برای افزایش آگاهی عمومی در مورد Kaspa و تشویق ماینرهای بیشتری برای مشارکت در استخراج KAS، در حالی که به طور همزمان پاداش های پایگاه کاربران استخراج KAS ViaBTC را افزایش می دهد، ViaBTC فراخوانی را برای سفیران KAS آغاز کرده است. ما صمیمانه از کاربران خود دعوت می کنیم تا به عنوان سفیران ViaBTC-KAS به ما بپیوندند، به پرورش اکوسیستم استخراج ViaBTC-KAS کمک کنند و از 20٪ جوایز ارجاع(ریفرال) مادام العمر لذت ببرند.


شرایط همکاری:
•    حداقل پنج استخراج کننده KAS (پنج نفر هم مورد قبول است) را معرفی کنید.
•    هشریت استخراج KAS دعوت شده به بیش از 100G (یعنی ≥100G) می رسد.

امتیازات و جوایز:
•    با تبدیل شدن به سفیر ViaBTC، درصد ریفرال کاربر به 20 درصد افزایش می یابد و مدت اعتبار ارجاع(ریفرال) دائمی است.
•    نشان تعداد ریفرال بالا انحصاری سفیر به طور برجسته در صفحه پاداش ارجاع نمایش داده می شود که نماد نقش معتبر شماست.
•    به هر کاربر دعوت شده یک کوپن 30 روزه با 50 درصد تخفیف تعلق می گیرد.

مراحل درخواست:
این سه مرحله ساده را برای تکمیل درخواست خود دنبال کنید.
۱- وارد صفحه اپلیکیشن ViaBTC Ambassador شده و روی “Apply for Ambassador” کلیک کنید.
۲- فرم درخواست را پر کنید و اطلاعات را ارسال کنید.
۳- منتظر اعلان بررسی ViaBTC باشید.

ViaBTC-KAS Ambassador: برای درخواست اینجا را کلیک کنید

اگر با کلیک بر روی [Apply for Ambassador] با پیام "شما نمی توانید با کمتر از 5 کاربر موثر (که هشریت فعال دارند) درخواست دهید" مواجه شدید، به این معنی است که معیارهای درخواست را برآورده نکرده اید. قبل از درخواست مجدد مطمئن شوید که شرایط مشخص شده را برآورده می کنید. ViaBTC در عرض 7 روز کاری وضعیت درخواست شما را به شما اطلاع خواهد داد. پس از تأیید موفقیت آمیز، یک ایمیل تأیید از ViaBTC دریافت خواهید کرد.

 

 
منبع: https://www.viabtc.com/refer

معیارهای درخواست در حال حاضر آسان هستند، بنابراین اقدام زودهنگام به معنای بهره مندی زودتر از این مزایا است. علاوه بر این، مشوق های کمیسیون سفیر بدون سقف است. هرچه ماینرهای بیشتری جذب کنید و توان هشریت شما بیشتر باشد، پاداش کمیسیون شما بیشتر خواهد بود. شایان ذکر است، رتبه برتر امسال در جدول امتیازات، 41074 دلار کمیسیون از ViaBTC به دست آورده است. ما مشتاقانه منتظر دیدن نام شما در تابلوی امتیازات سال آینده هستیم!
 


0 رای
امتیاز از خریداران