دیدگاه ها

پاداش استخر ViaBTC به معرفی کنندگان


 

به گفته برخی از افراد دنیای کریپتو، سرمایه گذاری در صنعت ماینینگ، انتخاب هوشمندانه ای است. همین موضوع باعث شده است که افراد زیادی با دنیای بلاکچین آشنا شده اند. با افزایش قدرت هش، مشکلات استخراج نیز به طور تصاعدی افزایش می یابد. در چنین شرایطی، ماینرهای خصوصی برای به دست آوردن سود پایدار از استخراج با مشکل مواجه شده اند که منجر به پیدایش استخرهای ماینینگ شده است. استخر استخراج هش ماینرها را ادغام می‌کند و پاداش‌های بلوک را به همه ماینرهای شرکت‌کننده بر اساس سهم آن‌ها از کل قدرت هش توزیع می‌کند که در نتیجه بازدهی ثابتی دارد. از این رو برای اینکه با مشکلی روبرو نشوید، پیشنهاد می شود از یک استخر مناسب استفاده کنید. در مرحله اول باید استخر استخراج را نسبت به کل قدرت هش شبکه در نظر گرفت. هش ریت زیاد از ویژگی های استخرهای استخراج قدرتمند است. 

بر اساس گزارشی که صرافی کوینکس منتشر کرده است، استخر Via BTC از سال 2016 که کار خود را آغاز کرده است به یک میلیون کاربر خود از 130 کشور در سراسر دنیا خدمات گسترده ای ارائه می دهد. در حال حاضر استخر Via BTC به عنوان بزرگترین استخر استخراج بیت کوین کش و لایت کوین و در زمینه استخراج بیت کوین در رتبه پنجم قرار دارد. این شرکت تصمیم گرفته است برای دعوت کاربران جدید خود کمیسیون پرداخت کند، کمیسیون ها به دو صورت عمومی و سفیر و با امتیازات مختلف عرضه شده است. کمیسیون معمولی با نرخ  10% و در مدت 12 ماه ارائه می‌شود؛ در حالی که کمیسیون سفیر دارای نرخ 20% است که برای همیشه معتبر خواهد بود. قابل ذکر است که میزان سود سفیر، به میزان کارمزد ایجاد شده توسط فرد معرفی شده بستگی دارد.

پس از ورود به وب سایت یا برنامه ViaBTC، ابتدا باید به بخشReferral Reward بروید، لینک ارجاع انحصاری خود (یا کد QR) را پیدا کنید و سپس آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هنگامی که یک کاربر جدید برای یک حساب ViaBTC از طریق پیوند ارجاع خود (یا کد QR) ثبت نام می کند، 50٪ تخفیف در نرخ استخراج 30 روزه دریافت خواهید کرد. اگر کاربر معرفی شده ریگ ماینینگ خود را به ViaBTC متصل کند و ماینینگ را شروع کند، می توانید تا 20 درصد کمیسیون دریافت کنید.

البته به این نکته باید توجه داشت که تعداد کاربران معرفی شده باید در ماه کمتر ده نفر نباشد، اگر سفیری در سه ماه متوالی ارزیابی قبول نشد، به طور خودکار رد صلاحیت می‌شود. هنگامی که یک سفیر رد صلاحیت شد، ریفرال وی به ریفرال عادی تغییر می‌کند. این بدان معناست که کمیسیون‌ها در صورتی که یک سال به طول انجامیده باشند، خاتمه خواهند یافت. از سوی دیگر، اگر این کمیسیون‌ها کمتر از یک سال اعتبار داشته باشند، پس از پایان دوره یک ساله منقضی می‌شوند.


0 رای
امتیاز از خریداران