خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

راه‌هایی برای به دست آوردن KAS، امیدوارکننده ترین کوین PoW در سال 2023


KAS که به عنوان امیدوار کننده ترین کوین PoW در نظر گرفته می شود، از انتظارات استخراج کنندگان و شبه سرمایه گذاران فراتر رفته است. در طول سال گذشته، Kaspa شاهد افزایش قابل‌‌توجهی در هشریت خود بوده است که از 400 TH/s به 94 PH/s افزایش یافته است، یعنی افزایش 23400 درصدی. قیمت KAS از 0.008 دلار به 0.14 دلار افزایش یافته است که رشد قابل توجه 1650٪ است. با ارزش بازاری که از ارزهای دیجیتال ارشدی مانند CFX، ZEC و RVN پیشی گرفته است، KAS جایگاه محکمی را در میان 30 ارز دیجیتال برتر به دست آورده است.

در حال حاضر رتبه هفتم را از نظر ارزش بازار در بین کوین های PoW دارد، KAS پشت سر پروژه های قدیمی مانند BTC، DOGE، LTC، BCH، XMR و ETC قرار دارد. علیرغم اینکه تنها دو سال زنده بود، KAS از پتانسیل های بکر برای نوآوری ها و کاربردهای آینده برخوردار است.

 

 

چگونه KAS را بدست آوریم؟

برای کاربران، مهمترین نگرانی نحوه دریافت KAS است. جدای از خریدهای لحظه ای در صرافی های بزرگ، ماینینگ بهترین راه برای به دست آوردن KAS است.

گفته می شود، با افزایش هشریت KAS، ماینرهای کارآمد ASIC در عملیات استخراج با هم جمع و ادغام می شوند. در این زمینه، کسب KAS از طریق استخراج نیاز به ظرافت دارد.

شروع استخراج KAS

قبل از ورود به استخراج KAS، اولین گام انتخاب تجهیزات استخراج مناسب است. در حالی که در اوایل سال جاری میشد استخراج KAS را با پردازنده‌های گرافیکی انجام داد، ممکن است در مرحله فعلی استخراج KAS با کارت‌‌های گرافیک سنتی ایده خوبی نباشد. رتبه‌بندی سود استخراج ViaBTC نشان می‌‌دهد که استفاده از 3070 GPU و کارت‌‌های گرافیک سنتی مشابه برای استخراج KAS می‌‌تواند منجر به زیان‌‌های قابل توجهی شود.

 

 

هنگام انتخاب تجهیزات استخراج، ماینرهای حرفه ای ASIC مانند TheWindMiner K9، Antminer KS3 و ICERIVER KAS KS3 توصیه می شوند. با هشریت فعلی 97.58P و قیمت KAS 0.12 دلار، یک TheWindMiner K9 می تواند سود خالص روزانه 156.73 دلار را به همراه داشته باشد، با فرض اینکه هزینه برق 0.05 دلار در هر کیلووات ساعت باشد.

 

 


قبل از خرید تجهیزات ماینینگ، می‌توانید بازده مدل‌‌های مختلف را از طریق رتبه‌‌بندی سود استخراج در ViaBTC بررسی کنید و دوره بازپرداخت را بر اساس هزینه تجهیزات محاسبه کنید. این آماده سازی، که ممکن است پیچیده به نظر برسد، به شما کمک می کند تا انتخاب سرمایه گذاری بهینه را داشته باشید.

انتخاب یک استخر ماینینگ

رشد سریع هشریت KAS استخراج انفرادی را به طور فزاینده ای چالش برانگیز می کند. به این ترتیب، پیوستن به یک استخر استخراج قابل اعتماد مانند ماینرهای BTC بهترین راه برای تضمین درآمد پایدار از استخراج KAS است. همچنین به همین دلیل است که ماینرها پس از خرید تجهیزات ماینینگ باید استخر استخراج مناسب را انتخاب کنند.

با توجه به اینکه اکثر استخرهای ماینینگ KAS تحت مدل PPLNS پرداخت می‌کنند، درآمد استخراج نزدیک به خروجی بلوک واقعی استخر است. به منظور پایداری، استخرهای مستقر با میزان شانس بالا توصیه می شود.

ViaBTC، یک استخر جهانی فراگیر استخراج، اکنون خدمات استخراج KAS را ارائه می دهد. ViaBTC با سابقه هفت ساله عملیات پایدار در استخراج BTC، دارای ارزش شانس کل 100.16٪ است که در رتبه اول در صنعت قرار دارد. پس از شش ماه رشد، استخر KAS آن اکنون نیز ارزش کل شانس 99.23٪ را حفظ کرده است.

علاوه بر این، ViaBTC خدمات تسویه حساب و مدیریت شفاف، متنوعی را ارائه می دهد. با تسویه سود هر 10 دقیقه و گزینه ای برای تبدیل خودکار به USDT در هر ساعت، ماینرها می توانند عملیات خود را ساده کرده و نیاز به تراکنش های دستی را از بین ببرند. علاوه بر این، این پلتفرم برداشت خودکار به آدرس‌های از پیش تعیین‌شده را نیز ارائه می‌کند، آن هم با هزینه‌ی صفر، که مدیریت سریع دارایی را تسهیل می‌کند و در عین حال باعث صرفه‌‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. ViaBTC همچنین از برداشت رایگان به CoinEx، یکی از اولین صرافی های رمزنگاری برای پشتیبانی از KAS، پشتیبانی می کند. اگر شما یک تریدر فعال هستید، این ویژگی جالب یک گزینه مقرون به صرفه و کارآمد جایگزین خواهد بود.

پس از انتخاب تجهیزات و استخر ماینینگ، زمان شروع ماینینگ است. قبل از شروع، حتما راهنمای استخراج KAS را بخوانید. در ViaBTC، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام مراحل مشخص شده در راهنما را دنبال کنید و صبورانه منتظر بمانید تا درآمد حاصل از استخراج KAS خود را به دست آورید!


0 رای
امتیاز از خریداران