دیدگاه ها

ایران ماین چیست؟


ایران ماین چیست؟

 

به طور کلی ایران ماین نخستین تولید کننده ماینر قانونی در کشور ایران است که دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. برای اولین بار یک شرکت ایرانی، شروع به تولید دستگاه های ماینر به صورت قانونی کرد. شرکت ایران ماین از فناوری مونتاژ SMD به صورت pick and place بهره میبرد که این فناوری به این معناست که قطعات مورد استفاده در یک دستگاه ۲۵ درصد تولید داخل است و مابقی قطعات ماینر وارداتی می باشند.

ایران ماین دارای نیروهای متخصص در زمینه تولید ماینر با 46 عاملیت در کل کشور ایران که به منظور خدمات رسانی بهتر مجهز به تعمیرگاه تخصصی دستگاهای ماینر، تولید برد PCB و اسمبل کردن SMD توسط دستگاه های pick and place می باشد.

خدمات عاملیت های ایران ماین به شرح ذیل می باشد:

- گارانتی تعویض بی چون و چرای شش ماهه

- تامین قطعات و لوازم جانبی ماینر

- بروزرسانی نرم افزار و خدمات فنی

- پشتیبانی و پاسخگویی فنی همه روزه

هر ماینر ایران ماین با بارکد رهگیری و استعلام پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت سازمان محیط زیست میباشد. شرکت و فروشگاه ایران ماین پیشرو در استخراج مواد معدنی از معادن مختلف، از سال ۱۳۳۴ و هم اکنون پیشرو در استخراج معادن ارزی در حال فعالیت میباشد.

شرکت ایران ماین چگونه مجوز گرفت؟

با وجود تمامی مشکلات و تفرقه افکنی ها، ایران ماین توانست پرقدرت فعالیت خود را شروع کند و از خارج شدن ارز از کشور عزیزمان جلوگیری کند.

شرکت ایران ماین طی یک سال و نیم زمان و مذاکرات طولانی با ۶ سازمان اجرایی و امنیتی توانست بحث تولید و فروش دستگاه ماینر را توجیه و قانونی کند و بحث قانونی کردن، تولید و فروش ماینر را برای اولین بار ایجاد کند.

هدف از راه اندازی شرکت ایران ماین:

تسهیل صنعت ماینینگ در داخل کشور و مبارزه با قاچاق، اشتغال زایی، بومی سازی فناوری مونتاژ در داخل کشور، مونتاژ کردن حدود ۶۱ مدل دستگاه از جدیدترین ماینر های با بهترین کیفیت، مونتاژ کردن دستگاهای شرکت های Ebang, Bitmain, Innosilicon، Cheetah، Love core، Whatsminer, Gold shell  از اهداف اصلی شرکت ایران ماین است.

با توجه به اینکه کشور ها درگیر استخراج ارزهای دیجیتال هستند و وارد کردن این ارزها باعث خارج شدن ارز و همچنین جلوگیری از تولید میشود، فناوری CKD به عمل آمده تا بتوانیم ارزها را در داخل کشور خودمان استخراج کنیم. هدف اصلی شرکت ایران ماین، مبارزه با بازار سیاه قاچاق و ضررهای فراوانی که کالای قاچاق بر بازار ایران وارد میکند می باشد.

با توجه به این که صنعت ماینینگ یک صنعت نو حضوری بوده با تمام تلاش های شبانه روزی مدیرت، ایران ماین توانست به نخستین قطب صنعت ماینینگ در ایران و خاورمیانه تبدیل شود و مجموعه ایران ماین تمام تلاش خود را مصرانه برای جلوگیری از ورود سرمایه مردم عزیز کشورمان به بازار سیاه، قاچاق و کلاه برداری ها انجام داده است.

ایران ماین بنیان گذار صنعت ماینینگ ایران با تیراژ روزانه تولید بیش از ۲۰۰ دستگاه ماینر، هم اکنون قطب اصلی صنعت ماینینگ ایران و خاورمیانه میباشد. تامین تمامی دستگاه های ماینر از شرکت های مختلف با ارائه اسناد مثبت گمرکی و رسمی توسط این شرکت انجام می شود.

شرکت ایران ماین در استان یزد، زارچ، شهرک صنعتی ولیعصر واقع شده است که در این شرکت ۴۳ نفر نیروی فعال به صورت مستقیم و حدود 340 نفر به صورت غیر مستقیم در حال فعالیت هستند.

 

 


0 رای
امتیاز از خریداران