دیدگاه ها

ارز دیجیتال ویوز چیست؟ معرفی یک ارز انفجاری


تاریخچه ارز دیجیتال ویوز

ساشا ایوانف در سال 2016 ارزی را با نام ویوز وارد دنیای ارزهای دیجیتال کرد، او همچنین بنیان گذار صرافی کوینمت است. در اوایلی که ارز ویوز در صرافی ها لیست شد با قیمت 1 دلار معامله می شد. در سال 2017 که ارزهای دیجیتال با افت چشمگیری مواجه شد، ارز ویوز با قیمت 0.25 دلار معامله می شد اما پس از چند ماه دوباره توانست با رشد چشم گیری مواجه شود و تا قیمت 6.5 دلار افزیش داشت ، این ارز توانست تا سال 2018 روند صعودی خود را طی کند و به قیمت 18 دلار برسد. این روند صعودی قیمت تا می سال 2020 بیشتر ادامه پیدا نکرد و با روند نزولی مواجه شد و قیمت آن دوباره به زیر یک دلار رسید. 

معرفی ارز دیجیتال ویوز

پروژه ارز دیجیتال ویوز یک پلتفرم متن باز هست و رمز ارز دیجیتال ویوز با نماد Waves شناخته می شود، همچنین ویوز یک صرافی غیرمتمرکز هم محسوب می شود و کاربران این صرافی می توانند مبادلات مالی خود را با ارزهای دلار یا یورو انجام دهند. اولین بار که ارز ویوز توسط صرافی ویوز منتشر شد توانست با پیش فروش کردن این ارز 16 میلیون دلار سرمایه جذب کند. پروژه ویوز با استفاده از زبان برنامه نویسی Scala نوشته شده است.

waves

مزیت های ارز دیجیتال ویوز

  1. کارمزد معاملات در صرافی ویوز بسیار ناچیز و نزدیک به 0.1 دلار است.
  2. برای اجرای قراردادهای هوشمند نیازی به پرداخت گس نیست.
  3. هک شدن صرافی ویوز به هیچ عنوان امکان پذیر نیست  زیرا یک پلتفرم غیرمتمرکز است.
  4. زمان تایید تراکنش ها در صرافی ویوز بسیار بالا است
  5. توسعه دهندگان می توانند بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، کوین اختصاصی خود را ایجاد و آن را شخصی سازی کنند.

صرافی های پشتیبانی کننده ارز دیجیتال ویوز

صرافی کوکوین:  یکی از معروف ترین صرافی ها برای خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال  محسوب می شود کاربران ایرانی می توانند که بدون هیچ محدودیتی در آن فعالیت کنند و اقدام به خرید ارز ویوز کنند.
صرافی بایننس: فعالیت در صرافی بایننس برای کاربران ایرانی خطر بسیار زیادی دارد و بایننس به کاربران کشورهای تحریم خدمات نمی دهد ولی می توان با تغییر IP معاملات خود را انجام دهید و اقدام به خرید ارز کنید.
صرافی کراکن: این صرافی یکی از معتبر ترین صرافی ها در زمینه ارز دیجیتال محسوب می شود که در 147 کشور در دسترس هست و به کاربران خدمات می دهد و در بین صرافی ها در رتبه 4 قرار دارد اما این صرافی به کاربران ایرانی خدمات نمی دهد ولی می توان با تغییر IP از خدمات این صرافی استفاده کرد.

صرافی کوینکس: بی شک یکی از بهترین صرافی ها در زمینه ارزهای دیجیتال صرافی کوینکس است و برای کاربران ایرانی هم محدودیتی ندارد و می توانید از خدمات این صرافی بدون نیاز به تغییر IP، استفاده کنید. در ضمن این صرافی زبان فارسی را هم اضافه کرده و کار را برای کاربران ایرانی راحت تر کرده است.

coinex

خرید ارز دیجیتال ویوز

برای خرید این ارز می توانید به صرافی رسمی ویوز مراجعه کنید و با ایجاد حساب و شارژ کردن حساب به دلار یا یورو اقدام به خرید ارز ویوز کنید. و یا می توانید با مراجعه به صرافی های ایرانی اقدام به خرید ارز ویوز کنید. یکی از صرافی هایی که از ارز ویوز پشتیبانی می کند، صرافی ارزجو هست که امکان شارژ حساب با ریال وجود دارد و دیگر نیاز به شارژ کردن حساب با یورو یا دلار وجود ندارد. پس از خرید ارز، آن را به کیف پول انتقال دهید و به هیچ عنوان آن را در حساب صرافی نگهداری نکنید.

آینده ارز دیجیتال ویوز

یکی از عواملی که در آینده ارز دیجیتال ویوز تاثیر دارد، استقبال مردم از بازار ارزهای دیجیتال هست که تا به امروز استقبال خوبی را شاهد بودیم و رفته رفته آشنایی مردم نسبت به ارزهای دیجیتال بیشتر می شود. سایت Walletinvestor که در زمینه خرید و فروش و اخبار ارز دیجیتال فعالیت می کند، پیش ببینی کرده است تا سال 2025 قیمت ویوز به 30 دلار می رسد که این پیش بینی خیلی زودتر به نتیجه رسیده است و حتی توانسته است از آن عبور کند.

 


0 رای
امتیاز از خریداران