دیدگاه ها

هودلر کیست؟ ده قانونی که هر هودلر ارز دیجیتال باید بداند


هودلر کیست؟ موضوع ارزهای رمزنگاری شده این روزها بسیار داغ است و همین موضوع باعث شده افراد زیادی به این حوزه کشیده شوند و به دنبال راهی برای کسب درآمد از این بازار باشند. اگر تصمیم دارید وارد دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال شوید و اگر با این بازار آشنایی ندارید، احتمالاً با اصطلاحاتی روبرو خواهید شد که معنی آنها را نمی دانید. یکی از رایج ترین و پرکاربردترین اصطلاحات در بین معامله گران، هودلر ارز دیجیتال است. در این مقاله یکی از اساسی ترین و پرکاربردترین مفاهیم ارز دیجیتال (کریپتوکارنسی) یعنی هودلر را به ساده ترین شکل ممکن بررسی می کنیم.

هودل در دنیای ارز دیجیتال به معنای نگهداری و نفروختن یک ارز در بازه زمانی میان‌مدت یا بلندمدت و با توجه به تارگت و استراتژی شخص است که به‌ مرور زمان بر ارزش آن افزوده می‌شود. در دنیای ارز دیجیتال دو دسته افراد وجود دارد، دسته اول، افرادی هستند که روزانه، هفتگی، ماهانه اقدام به خرید و فروش می کنند، که تریدر یا معامله گر نام دارند. در دسته دوم، افرادی هستند که با مطالعه اقدام به خرید ارز می کنند و در بازه زمانی، میان مدت یا بلند مدت، ارز را نگهداری می کنند و در زمان مناسب اقدام به فروش می کنند، که به آنها هودلر می گویند.

تفاوت هودلر با تریدر

تریدر ها یا معامله گران مهارت های تحلیلی بسیار زیادی دارند و بر اساس تحلیل تکنیکال و صعودی و نزولی بودن بازار، معاملات خود را انجام می دهند و از نوسان های موجود در بازار کسب سود می کنند. اما یک هودلر تحت تاثیر نوسان های بازار قرار نمی گیرد و دارایی های خود را میان مدت و بلند مدت نگه می دارد و مدت زمان دارایی خود را بین شش ماه تا یک سال نگهداری می کند.

ویژگی های هودلر حرفه ای

  1. سرمایه ای که وارد حوزه ارزهای دیجیتال می کنید، باید سرمایه باشد که به آن نیاز ندارید. به هیچ عنوان برای ورود به دنیای ارز دیجیتال، به فکر فروش دارایی خود نباشید و اقدام به وام نکنید.
  2. زمانی که تصمیم دارید به یک هودلر ارز دیجیتال تبدیل شوید، باید دانش مورد نیاز از پروژه داشته باشید، آن را در مدت مراحل مختلف مشاهده کنید و آشنایی کافی با تحلیل بازار داشته باشید.
  3.  با توجه به چارت و بازه زمانی که برای آن پروژه یا ارز تعریف شده، همراه پروژه باشید و با توجه به نوسان های بازار و اصلاح قیمت، تصمیم به فروش ارز نکنید و آن را تا مدت زمان تعیین شده هودل کنید.

قوانین مهم که هر هودلر ارز دیجیتال باید بداند

آشنایی با تحلیل تکنیکال: یک هودلر باید آشنایی کافی با تحلیل تکنیکال داشته باشد زیرا هودلر قصد خرید و فروش ندارد و باید در بهترین فرصت اقدام به خرید کند و آن را برای میان مدت یا بلند مدت هودل کند.

انتقال ارز به کیف پول: به هیچ عنوان اگر یک هودلر هستید، دارایی های خود را در کیف پول صرافی ها نگهداری نکنید و دارایی های خود اگر برای بلند مدت میخواهید نگهداری کنید، آن را به کیف پول انتقال دهید.

wallet

خرید در کف قیمت: یک هودلر زمانی که قیمت ارزهایش در برابر پول ملی پایین بیاید، اقدام به خرید به بیشتر ارز می کند. یک هودلر حرفه ای تحت هیچ شرایطی از ترس افت قیمت ها، اقدام به فروش ارزهای خود نمی کند.

نگهداری دارایی: یک هودلر حرفه ای زمانی که بازار دچار نوسان می شود، تحت تاثیر قرار نمی گیرد و اگر اصلاحی در بازار ارز دیجیتال رخ بدهد، دچار استرس نمی شود و دارایی های خود را تا زمان مد نظر خود حفظ می کند، این مهم ترین قانون هودلر در دنیای ارزهای دیجیتال می باشد.

اجرای فول نود: به هر دستگاهی که به شبکه متصل شود نود گفته می شود و به تمام نودهایی که به شبکه متصل هستند و تمام قوانین شبکه بپذیرند، فول نود گفته می شود. اگر شما یک هودلر باشید باید به تمام قوانین فول نود عمل کنید، در صورتی که هودلر آن ارز دیجیتال باشید می‌توانید از این طریق در امنیت و سلامت و در نتیجه آینده آن ارز دیجیتال نقش داشته باشید.

node

کلام آخر

اگر شما می خواهید به عنوان یک هودلر در دنیای ارزهای دیجیتال به فعالیت بپردازید، باید به تحلیل بنیادی بیشتر از تحلیل تکنیکال اهمیت دهید، زیرا در تحلیل بنیادی به قدرت فنی پروژه، اهداف و آینده بلندمدت آن ارز دیجیتال توجه می‌شود. پس آشنایی با تحلیل تکنیکال و بنیادی در دنیای ارز های دیجیتال، ضروری هست.


0 رای
امتیاز از خریداران