دیدگاه ها

آیا بیت کوین به زیر 60.000 دلار سقوط می کند


Fall

در ساعاتی قبل به مدت کوتاهی بیت کوین به زیر قیمت 60.000 دلار سقوط کرد و در پایین ترین سطح  خود به 58.368 دلار  سقوط کرد.
به گفته فعالان حوزه ارزهای دیجیتال  روند نزولی بیت کوین در این نقطه به پایان می رسد و اما عده ای از تحلیل گران بر این باورند که احتمال سقوط به سطح پایین تر وجود دارد.
داده هایی که وب سایت کوین تلگراف منتشر کرده است، نشان داده است که بیت کوین با کاهش 8 درصدی از قیمت اوج خود  یعنی 66.000 دلار، سقوط کرده است. بیت کوین با سقوط به 58.368 دلار، پایین ترین سطح خود را در دو هفته اخیر تجربه کرده است.
بیت کوین موفق شده است که اختلاف بین بازار آنی و بازار قرادادهای آتی بورس کالای شیکاگو در یک هفته از بین ببرد. این حرکت از مدت زمان شکل گیری اختلاف قیمت بیت کوین در این دو بازار، پیش بینی شده بود. زمانی که معامله گران حس کرده بودند که  که خطر ریزش وجود دارد و بعد از آن روند صعودی آغاز می شود. عده ای از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال پیش بینی قیمت بیت کوین را تا 59.000 دلار اعلام کرده بوند و تاکید کرده بوند قیمت این ارز به زیر 60.000 دلار می رسد.

                                               chart
پیتر برنت  که از معامله گران حوزه ارزها دیجیتال است، گفته است که علاقه دارد که بیت کوین را در 53.000 دلار  و اتریوم را در4.030 دلار بخرد. 
رکت کپیتال یکی از تحلیل گران حوزه ارزهای دیجیتال در حساب کاربری خود در توییتر گفته است:

اگر بیت کوین قصد داشته باشد حمایت ماهانه (خط سبز رنگ نمودار ) خود را مجددا تست کند مجبور است که خط روند صعودی  که به رنگ مشکی است را به سمت پایین قطع کند که در صورت قطع کردن، احتمال اینکه به سطح حمایت ماهانه بازگردد، بیشتر می شود.

                                               

                                            price chart

نمودار قیمت بیت کوین؛ تحلیل از نمای ۱ روزه بازار


0 رای
امتیاز از خریداران