خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

آماده‌باش بازار کریپتو! معرفی آلت‌کوین‌های در آستانه انفجار!


آماده‌باش بازار کریپتو! معرفی آلت‌کوین‌های در آستانه انفجار! | ایران ماین

بازار کریپتو در حال عبور از زمستان است که معمولاً هر سال در این ماه ثبت می‌شود. در این دوره، بسیاری از نشان‌های معروف بازار تحت اثر قرار می‌گیرند، ولی بعضی از آلت‌کوین‌ها با نرخ بازار متوسط همچنان در محدوده انباشت قرار دارند و امکان دارد در روزهای آینده شاهد یک بریک‌اوت قیمتی باشند.

نیر استاندارد (NEAR) یکی از این رمزارزها است که در یک الگوی تعیین‌کننده معامله می‌شود. در حال حاضر نرخ به کف الگوی مثلث نزدیک شده و انتظار می‌رود پس از یک دوره تثبیت، به سمت مقاومت ۴.۵ دلاری حرکت کند و سپس به ۶ دلار برسد.top-mid-cap-altcoins-about-to-explode-after-a-three-months-downtrend-here-are-the-year-end-targets-

در حال حاضر نرخ لایت‌کوین (LTC) به محدوده مقاومتی الگوی کنج نزولی نزدیک می‌شود. به طور همزمان نرخ به محدوده پایینی اندیکاتور باندهای بولینگر (BB) رسیده و این موضوع بیانگر نزول نوسانات است.

اکنون پس از یک تثبیت کوتاه، به نظر می‌رسد که نرخ در آستانه بریک‌اوت از الگوی کنج نزولی و ورود به ناحیه مقومتی ۶۶ تا ۶۷ دلاری قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود با شروع سه ‌ماهه آخر سال، نرخ به بالای ۷۵ دلار برسد.

اینجکتیو (INJ) نیز درون الگوی کنج نزولی معامله می‌شود ولی برخلاف لایت‌کوین، اخیراً از این طرح خارج شده است. اکنون بالا رفتن نرخ اینجکتیو به بالای ۱۸.۲۳ تا ۱۸.۷۶ دلار امکان دارد باعث حذف خطر بازگشت نزولی شود. انتظار می‌رود نرخ پس از عبور از مقاومت ۲۸.۰۵ تا ۲۸.۹۰ دلار، در سه ‌ماهه چهارم به ۳۰ دلار برسد. top-mid-cap-altcoins-about-to-explode-after-a-three-months-downtrend-here-are-the-year-end-targets-

در این میان، چین‌لینک (LINK) با الگوی سر و شانه مواجه و در آستانه سقوط از خط گردن، درست زیر ۱۰ دلار بود، ولی گاوها توانستند یک بازگشت قوی را آغاز کنند. اگرچه نرخ به بالای محدوده بحرانی افزایش نکرده، ولی همچنان پتانسیل زیادی برای یک بریک‌اوت صعودی، تشکیل الگوی کف دوقلو و در نهایت رسیدن به محدوده ۱۵ دلار وجود دارد.