خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

آوه مقاومت دو ساله را شکست! تحلیل نشانه‌های صعودی و پیش‌بینی نرخ AAVE


آوه مقاومت دو ساله را شکست! تحلیل نشانه‌های صعودی و پیش‌بینی نرخ AAVE | ایران ماین

نرخ رمز ارز آوه (AAVE) طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۷.۵ درصدی به ۱۷۰.۸۴ دلار رسیده که بالاترین لایه از ماه می ۲۰۲۲ به حساب می‌آید.aave-price-200-buyers-two-year-accumulation-

این حرکت موجب خروج نرخ این رمزارز از محدوده جانبی (۷۱ تا ۱۵۷ دلار) شده که طی دو سال گذشته در آن نوسان داشته و نوید آغاز یک رالی به سمت ۲۰۰ دلار را می‌دهد.

در حالی که بازار رمزارزها در حالت تثبیت قرار دارد، نرخ AAVE از جولای ۲۰۲۴ به طور پیوسته در حال بهبود بوده و الگوی صعودی کف و سقف‌های بالاتر را در نمودار روزانه تشکیل داده است.

این روند صعودی، نرخ را از ۷۱ دلار به محدوده ۱۷۰ دلار رسانده است. همزمان با این توسعه قیمتی، نرخ بازار AAVE نیز به ۲.۵۵۰ میلیارد دلار بالا رفته است.

همان‌طور که گفته شد، بالا رفتن اخیر نرخ آوه بیانگر پایان یک دوره تثبیت دو ساله است. طبق توییت آرتور، بنیان‌گذار دیفاینس‌کپیتال (DefianceCapital)، خروج از این محدوده می‌تواند نشانه‌ای از رسیدن نرخ به رکورد تاریخی خود و احیای مجدد حوزه دیفای باشد.

خریداران اکنون می‌توانند با بالا رفتن فشار خود، مقاومت ۲۰۰ دلار را به چالش بکشند و سپس، نرخ را حتی تا ۲۶۰ دلار بالا رفتن دهند. همچنین، هم‌راستایی مثبت میانگین‌های متحرک نمایی روزانه (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰) بیانگر مومنتوم بالای بازار است.

در همین حال، طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، درصد نشان‌های AAVE نگهداری‌شده توسط نهنگ‌ها به ۵۵ درصد رسیده که بیانگر اعتماد آن‌ها به این دارایی و خوش‌بینی نسبت به آینده نرخ آن است.

به علاوه، پایین بودن موجودی نشان‌های AAVE در بازارهای معاملاتی به نزول حجم فروش اشاره دارد که معمولاً یک سیگنال صعودی به حساب می‌آید.

در طرف مقابل، در صورت تغییر جو بازار و از دست رفتن پشتیبانی ۱۵۳ دلار، فروشندگان امکان دارد نرخ آوه را نزول دهند.