خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

آیا میم‌کوین بانک سولانا هنوز هم پتانسیل سودآوری دارد؟


آیا میم‌کوین بانک سولانا هنوز هم پتانسیل سودآوری دارد؟ | ایران ماین

خبر دستگیری پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، جامعه کریپتو را شوکه کرد. با اینکه این وضعیت غیرمنتظره، اثر منفی بر بازار رمزارزها گذاشت، ولی چشم‌انداز کلی این بازار همچنان باثبات به نظر می‌رسد.

در همین راستا، شاخص ترس/طمع بازار امروز به ۵۶ بالا رفته که بیانگر بالا رفتن خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به پتانسیل بازار کریپتو است.

در این میان، یکی از ارزهای دیجیتال ارزان که اکنون زیر ۱ دلار نرخ دارد و به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب شناخته می‌شود، بانک (BONK) است.

اگرچه دوران جهش‌های قیمتی بانک امکان دارد به پایان رسیده باشد، ولی این رمز ارز همچنان فرصت‌های لحظه‌ای برای کسب سود فراهم می‌کند.

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ بانک بیش از ۱۰ درصد بالا رفته و مقدار خرید و فروش آن حدود ۲۱۶.۵۶ میلیون دلار بوده است.best-cheap-cryptos-to-invest-now-under-1-dollar-august-25-holo-sats-amp-bon

در حال حاضر، مقدار خرید و فروش روزانه بانک تقریباً ۱۴ درصد از نرخ بازار آن را تشکیل می‌دهد و بالا رفتن صعودی آن، بیانگر علاقه مداوم به این نشان است.

بانک به عنوان اولین نشان با تم سگ در زنجیره سولانا شناخته می‌شود که توانست ظرف چند هفته به نرخ بازار میلیارد دلاری دست یابد. هیجان پیرامون راه‌اندازی این نشان به طور قابل‌توجهی به پتانسیل توسعه آن کمک کرده است.

اکنون، با توجه به تلاش‌های بازار کریپتو برای بازیابی نرخ‌ها و بهبود احساسات سرمایه‌گذاران، انتظار می‌رود که بانک و دیگر دارایی‌های مرتبط نیز شاهد بهبود کارایی خود باشند.