خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

آیا چین‌لینک قهرمان آلت‌سیزن خواهد بود؟ پیش‌بینی‌های جذاب تحلیلگران برای LINK!


آیا چین‌لینک قهرمان آلت‌سیزن خواهد بود؟ پیش‌بینی‌های جذاب تحلیلگران برای LINK! | ایران ماین

تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که نرخ بازار چین‌لینک (LINK) می‌تواند تا سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد. در حال حاضر، نرخ چین‌لینک بین ۱۰.۲۵ تا ۱۲.۳۸ دلار نوسان دارد و این محدوده به عنوان منطقه انباشت جدید برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

اگر نرخ بازار چین‌لینک به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد، نرخ آن به طرز چشمگیری بالا رفتن خواهد یافت. در حال حاضر، کل عرضه در جریان چین‌لینک ۶۲۶.۸ میلیون نشان است.

با این تعداد نشان، در صورت رسیدن نرخ بازار به ۵۰ میلیارد دلار، نرخ LINK به ۷۹.۷۷ دلار خواهد رسید و اگر نرخ بازار آن ۱۰۰ میلیارد دلار شود، نرخ چین‌لینک به ۱۵۹.۵۴ دلار بالا رفتن خواهد یافت.

البته اگر تمام ۱ میلیارد نشان LINK در جریان باشد، نرخ تخمینی برای این سناریوها به ترتیب به ۵۰ و ۱۰۰ دلار پایین می‌آید.

تحلیلگران چندین دلیل برای احتمال رسیدن نرخ بازار چین‌لینک به ۱۰۰ میلیارد دلار مطرح کرده‌اند. چین‌لینک نقش مهمی در فضای ارزهای دیجیتال ایفا می‌کند و در حوزه‌های مختلفی مانند سرویس ها اوراکل، دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) و پلتفرم‌های زیرساخت فیزیکی بدون مرکزیت (DePIN) فعالیت می‌کند.

علاوه بر این، چین‌لینک یک لایه پشتیبانی قوی بین ۵ تا ۱۱.۵۰ دلار برای خود ایجاد کرده است. این محدوده انباشت به مدت سه سال حفظ شده و حتی در بدترین شرایط بازار در سال ۲۰۲۴، نرخ چین‌لینک در حدود ۱۱ دلار پشتیبانی شد.

این موضوع نشان می‌دهد که یک بالا رفتن نرخ شدید برای چین‌لینک می‌تواند این محدوده را به عنوان کف چرخه فعلی مشخص کند.top-analyst-predicts-chainlink-price-if-market-cap-hits-100b-

چین‌لینک همچنین با گسترش نظام زیستی خود و استفاده از استاندارد قابلیت همکاری بین زنجیره‌ای (CCIP) نقش بزرگی در توسعه دیفای دارد.

لازم به ذکر است که این استاندارد توانسته نرخ بازار دیفای را از زیر ۱۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار برساند و در این مدت، نرخ LINK هم از کمتر از ۱ دلار به بیش از ۵۰ دلار صعود کرد.

با توجه به این عوامل، تحلیلگران معتقدند که با شروع آلت‌سیزن، چین‌لینک یکی از بزرگترین برندگان بازار خواهد بود.