خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

از اصلاح به افزایش؛ آیا زمان درخشش دوباره شیبا اینو فرا رسیده است؟


از اصلاح به افزایش؛ آیا زمان درخشش دوباره شیبا اینو فرا رسیده است؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) با افزایشی ۱۴ درصدی طی پنج روز گذشته، از ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۴۷ دلار رسیده است. یکی از دلایل مهم این توسعه، بهبود کلی بازار کریپتو پس از نزول ۰.۵ درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا بوده است.

در این میان، الگوی کف دوقلوی تشکیل‌شده در چارت نرخ شیبا اینو بیانگر پتانسیل ادامه روند صعودی آن است.

بازار رمزارزها در روزهای اخیر، با بالا رفتن نرخ بیت‌کوین از ۵۲۵۰۰ به ۶۳۴۵۶ دلار، روند صعودی خود را از سر گرفته است. این تغییر روند با بهبود احساسات بازار باعث شده که روند نرخ شیبا اینو نیز از اصلاح به حرکت جانبی در بالای لایه ۰.۰۰۰۰۱۲۳ دلار تغییر کند.

در ۱۱ هفته اخیر، نرخ SHIB سه تلاش ناموفق برای شکستن این لایه حمایتی داشته که بیانگر فعالیت شدید خریداران در این منطقه است. آخرین بازگشت نرخ موجب بالا رفتن ۱۹.۸۲ درصدی تا ۰.۰۰۰۰۱۴۷ دلار شد و نرخ بازار این نشان را به ۸.۷ میلیارد دلار رساند.

نمودار روزانه شیبا بیانگر تشکیل الگوی بازگشتی کف دوقلو است که در صورت تکمیل آن، نرخ شیبا اینو می‌تواند ۹.۳ درصد دیگر بالا رفتن یابد و پس از شکستن مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۶، با شدت بیشتری تا ۲۵ درصد توسعه کرده و به ۰.۰۰۰۰۲۰ برسد.shiba-inu-price-eyes-38-rally-amid-bullish-reversal-pattern

در همین حال، داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که عرضه نشان SHIB در بازارهای معاملاتی به ۷۵.۳ تریلیون سکه نزول یافته که از نزول حجم فروش و احتمال انباشت توسط سرمایه‌گذاران حکایت دارد.

با این حال، نسبت MVRV آن در ۳۰ روز اخیر به ۷.۶۶ درصد رسیده که نشان می‌دهد خریداران کوتاه‌مدت در سود هستند. این نسبت معمولاً در محدوده ۸ تا ۱۰ درصد با ثبت سقف‌های قیمتی توسط شیبا اینو همزمان می‌شود؛ زیرا دارندگان در این وضعیت، اقدام به فروش برای برداشت سود خود می‌کنند.

بنابراین، اگر حجم فروش بالا رفتن یابد، نرخ شیبا اینو امکان دارد به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار بازگشته و روند تثبیت طولانی‌تری را تجربه کند.