خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

از افزایش سویی جا ماندید؟ رالی ۸۰ درصدی نرخ آپتوس را از دست ندهید!


از افزایش سویی جا ماندید؟ رالی ۸۰ درصدی نرخ آپتوس را از دست ندهید! | ایران ماین

نرخ آپتوس (APT) با افزایشی ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به سقف ۶ ماهه خود در ۱۰.۷ دلار رسید. این توسعه موجب شده که خریداران آپتوس به دنبال ادامه بالا رفتن نرخ باشند.

در این میان، انتظار می‌رود که عواملی مانند تقاطع طلایی میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه این روند را تسهیل کند. لازم به ذکر است که نرخ آپتوس از اواسط سپتامبر تا کنون با رشدی ۸۶ درصدی از ۵.۶۵ به ۱۰.۵۵ دلار رسیده است.

در این روند صعودی، نرخ آپتوس موفق به عبور از مقاومت‌های کلیدی ۷.۵ و ۱۰.۲ دلار شده و ادامه این حرکت امکان دارد بیانگر خروج نرخ از فاز تثبیت ۶ ماهه باشد.

این طرح مشابه روند صعودی سویی (SUI) در ماه سپتامبر است که پس از خروج از محدوده تثبیت، رشدی ۱۰۲ درصدی را تجربه کرد و به سقف جدید ۲.۳۶ دلار رسید.missed-sui-rally-aptos-price-analysis-80-surge

بنابراین، اگر خریدها ادامه یابد، نرخ آپتوس امکان دارد تا ۸۰ درصد دیگر توسعه کند و به مقاومت ۱۹.۵ دلار برسد. تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که نرخ بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی کلیدی (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰) قرار دارد که نشانه‌ای از تغییرات مثبت در احساسات بازار است.

طبق داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم آپتوس نیز با افزایشی ۱۲۵ درصدی از ۳۲۸ میلیون دلار در اوایل آگوست به ۷۳۹ میلیون دلار رسیده که بیانگر اعتماد سرمایه‌گذاران است.

همچنین، گسترش فعالیت‌های پلتفرم آپتوس امکان دارد تقاضای طبیعی برای رمز ارز APT را بالا رفتن دهد.

در بازار مشتقات نیز، شاخص سود باز خرید و فروش آتی این رمز ارز از ۵۴.۵۸ میلیون به ۲۵۰ میلیون دلار بالا رفته که بیانگر فعالیت بیشتر معامله‌گران است.

همه این عوامل بیانگر یک چشم‌انداز صعودی برای آپتوس هستند.

با این حال، در صورتی که خریداران نتوانند بر مقاومت‌های پیش رو غلبه کنند، امکان دارد فروشندگان حرکت نزولی را ارتقا کرده و بار دیگر نرخ را به داخل الگوی مثلث بازگردانند.