خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

از سرگیری فصل میم‌کوین‌ها؛ فلوکی قله‌های قیمتی جدید را هدف گرفته است!


از سرگیری فصل میم‌کوین‌ها؛ فلوکی قله‌های قیمتی جدید را هدف گرفته است! | ایران ماین

در یک سال گذشته، نرخ میم‌کوین فلوکی (FLOKI) بیش از ۸۰۰ درصد بالا رفته و در هفت روز گذشته نیز حدود ۱۶ درصد توسعه کرده است. این رمز ارز اکنون پنجمین میم‌کوین بزرگ بازار به شمار می‌رود.

در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) هفت روزه در وضعیت خنثی قرار دارد، فلوکی پتانسیل بالایی برای توسعه بیشتر نشان می‌دهد. این شاخص، سرعت و شدت تغییرات نرخ را اندازه‌گیری می‌کند و عدد ۵۱ برای RSI فلوکی بیانگر تعادل بین فشار خرید و فروش و وجود فضای کافی برای توسعه است.

علاوه بر این، اندیکاتور ابرهای ایچیموکو در نمودار ۴ ساعته فلوکی، یک چشم‌انداز صعودی را نشان می‌دهند. در حال حاضر، نرخ فلوکی بالای ابر ایچیموکو قرار دارد و ابر سبز به معنای روند صعودی است.

همچنین، خط تنکان-سن (Tenkan-Sen- خط آبی در شکل زیر) بالای خط کیجون-سن (Kijun-Sen- خط قرمز) قرار گرفته که این نیز نشانه‌ای از حرکت صعودی است.

خط چیکو اسپن (Chikou Span- خط سبز) نیز بالاتر از نرخ فعلی است که نشان می‌دهد حرکت نرخ همچنان به نفع خریداران است. به طور کلی، این شاخص‌ها نشان می‌دهند که فلوکی می‌تواند در کوتاه‌مدت به روند صعودی خود ادامه دهد.meme-coin-season-returns-floki-surges

در زمان نگارش این خبر، فلوکی با ۶.۸۹ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۱۴۲ دلار معامله می‌شود و مقدار خرید و فروش روزانه آن نیز با یک توسعه ۶۸.۴۷ درصدی، به بیش از ۲۴۴ میلیون دلار بالا رفته است.

فلوکی اکنون در حال نزدیک شدن به لایه مقاومت ۰.۰۰۰۱۶۵۱ دلاری است. اگر این مقاومت شکسته شود، می‌تواند به نشانه‌ای از یک حرکت صعودی قوی‌تر تبدیل گردد که نرخ را به محدوده ۰.۰۰۰۳۴ دلار برساند.

این لایه بالاترین لایه قیمتی از ژوئن ۲۰۲۴ بوده و رسیدن به آن بیانگر تغییر روند بزرگ‌تر و بالا رفتن قدرت خرید خواهد بود.

در مقابل و از دیدگاه نزولی، اگر فلوکی نتواند پشتیبانی خود را در لایه ۰.۰۰۰۱۱ دلار ثابت نگه دارد نرخ امکان دارد به محدوده ۰.۰۰۰۰۹ دلار برگردد و در صورت ادامه فشار نزولی، به ۰.۰۰۰۰۳۱ دلار نزول یابد که این لایه، پایین‌ترین نرخ از مارس ۲۰۲۴ به شمار می‌رود.