خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

استقبال بی‌سابقه از ایردراپ داگز: بیش از ۳.۵ میلیون نفر تنها در ۱۰ ساعت!


استقبال بی‌سابقه از ایردراپ داگز: بیش از ۳.۵ میلیون نفر تنها در ۱۰ ساعت! | ایران ماین

در یک رویداد بی‌سابقه در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ نشان داگز (DOGS) تنها در ۱۰ ساعت اول، با استقبال بسیار زیاد بیش از ۳.۵ میلیون نفر روبرو شد.

این آمار چشمگیر از طریق کانال رسمی تلگرام این پروژه اعلام شده و هیجان زیادی را در میان جامعه داگز ایجاد کرده است. کمپانی‌کنندگان برای دریافت نشان‌های DOGS خود باید از طریق اپلیکیشن رسمی اقدام کنند.

برای این کار، کمپانی دستورالعمل‌های ساده‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند نشان‌های خود را به طور ایمن دریافت کنند.

علاوه بر این، کمپانی داگز به کاربران توصیه می‌‌کند که کیف پول خود را متصل کنند و تا تاریخ ۲۰ آگوست منتظر بمانند تا پاداش آنها به صورت رسمی روی بلاکچین تأیید شود.

در همین راستا، صرافی بیت‌گت (Bitget)، برای جشن فهرست شدن قریب‌الوقوع نشان داگز، یک رویداد جدید با نام BitgetLuckyDogs# راه‌اندازی کرده است. این رویداد از تاریخ ۱۷ آگوست، ساعت ۱۶:۰۰ به وقت جهانی آغاز شده و تا تاریخ ۲۰ آگوست، ساعت ۱۲:۰۰ به وقت جهانی ادامه خواهد داشت.

برای کمپانی در فاز اول، کاربران باید در پلتفرم X، هشتگ BitgetLuckyDogs# را پست کرده و Bitget را تگ کنند. هر ساعت، ۲۰ مخاطب خوش‌شانس که این دستورالعمل‌ها را دنبال کرده باشند، به طور تصادفی انتخاب می‌شوند و هر کدام ۱۰ تون کوین دریافت خواهند کرد.

فاز دوم این رویداد، تقریباً همزمان با ایردراپ داگز آغاز می‌شود و تا ۱۲ ساعت ادامه دارد. این فاز شامل قرعه‌کشی با جوایزی به نرخ ۱۲,۰۰۰ تون کوین و یک جایزه بزرگ ۱ رمز ارز بیت کوین است.

برای کمپانی در فاز دوم، کاربران باید ۱۰۰۰ داگز در طول رویداد انتقال وجه کنند. هر انتقال وجه به طور خودکار کاربران را در قرعه‌کشی آن ساعت وارد می‌کند.