خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

اعلام پشتیبانی کوین‌بیس از نشان POL پالیگان؛ نرخ این رمزارز نیامده صعود کرد!


اعلام پشتیبانی کوین‌بیس از نشان POL پالیگان؛ نرخ این رمزارز نیامده صعود کرد! | ایران ماین

صرافی کوین‌بیس با اضافه کردن نشان بومی نظام زیستی پالیگان (POL) به نقشه راه خود، باعث بالا رفتن بیش از ۱۴ درصدی نرخ این نشان شد.

این صرافی اعلام کرده که نماد نشان بومی پلتفرم پالیگان را به زودی از MATIC به POL تغییر خواهد داد و از آن در پلتفرم‌های پالیگان و اتریوم پشتیبانی خواهد کرد. این تغییرات که از ۲۶ آگوست آغاز خواهد شد، یکی از گام‌های کلیدی در توسعه پلتفرم پالیگان به شمار می‌رود.

کوین‌بیس همچنین به کاربران توصیه کرده تا از انتقال وجه MATIC بر روی پلتفرم اثبات سهام پالیگان خودداری کنند تا از بروز اختلالات جلوگیری شود.

در این صرافی، خرید و فروش و انتقالات MATIC بر روی پلتفرم پالیگان از ۲۶ آگوست تا ۱۰ سپتامبر موقتاً متوقف خواهد شد تا جابجایی به‌طور روان انجام شود. با این حال، کاربران همچنان پاداش‌های استیکینگ نشان MATIC را دریافت خواهند کرد.

همچنین، لازم به ذکر است که در طول این مدت، خرید و فروش برای هر دو نشان MATIC و POL در پلتفرم اتریوم ادامه خواهد داشت تا کاربران بتوانند بدون وقفه به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند.

این حرکت از سوی یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمز ارز، باعث بالا رفتن نقدینگی و کاربرد نشان POL شده و می‌تواند آن را به یک دارایی کلیدی در نظام زیستی ارزهای دیجیتال تبدیل کند.

اضافه شدن نشان POL به نقشه راه کوین‌بیس واکنش مثبتی را از سوی فعالان بازار به همراه داشته است.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ رمز ارز POL با بیش از ۱۴ درصد بالا رفتن طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۵۳۵ دلار رسیده و مقدار خرید و فروش آن نیز ۱۴۰ درصد توسعه کرده است.

همچنین، نرخ MATIC با رشدی ۱۳ درصدی به ۰.۵۳۱۱ دلار رسیده و مقدار خرید و فروش آن ۱۱۷ درصد بالا رفته است.