خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

افزایش ایپس با ورود به صرافی‌های بزرگ‌؛ بینگ‌ایکس هم به جمع حامیان APES پیوست!


افزایش ایپس با ورود به صرافی‌های بزرگ‌؛ بینگ‌ایکس هم به جمع حامیان APES پیوست! | ایران ماین

رمز ارز ایپس (APES)، یک نشان جدید در پلتفرم سولانا، در هفته گذشته بالا رفتن نرخ چشمگیری را تجربه کرده و به همین دلیل، توجه فعالان حوزه کریپتو را به خود جلب کرده است.

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت کپ، نرخ ایپس در هفته گذشته به اوج ۰.۰۴۲۸۱ دلار رسید. هرچند این نشان از آن زمان تا کنون کمی از بهره‌وری خود را از دست داده، ولی در زمان نگارش این خبر، با بیش از ۸۲ درصد توسعه هفتگی، در محدوده ۰.۰۱۷ دلار معامله می‌شود.apes

لازم به ذکر است که که نشان APES به تازگی در صرافی بینگ‌ایکس (BingX) لیست شده و به سرعت در فهرست محبوب‌ترین‌ رمزارزهای کوین‌مارکت کپ و کوین‌گکو نیز جای گرفته است.

پیش از لیست شدن در بینگ‌ایکس، ایپس در صرافی‌های مطرح دیگری مانند ریدیوم (Raydium)، مکسی (MEXC) و اوکی‌ایکس (OKX) نیز لیست شده بود و محبوبیت خود را به دلیل حضور در این بازارهای معاملاتی به دست آورده است.

لیست شدن در صرافی‌های بزرگ اغلب به بالا رفتن دسترسی و در نتیجه، به بالا رفتن نرخ می‌انجامد. به همین دلیل، تیم ایپس در حال حاضر برای لیست شدن در صرافی‌های بای‌بیت (Bybit) و بایننس نیز تلاش می‌کند.

ایپس با ترکیب ویژگی‌های بازی و میم‌کوین، به کاربران این امکان را می‌دهد که با انجام فعالیت‌های ساده در یک اپلیکیشن تلگرامی، نشان رمزارزی کسب کرده و آن‌ها را به ارز فیات تبدیل کنند.

برخلاف رقبای خود مانند نات‌کوین و همستر کامبت، ایپس بر روی پلتفرم سولانا (SOL) اجرا می‌شود. دلیل انتخاب پلتفرم سولانا نیز سرعت بالا، هزینه‌های پایین تراکنش و محبوبیت آن در میان صرافی‌های بدون مرکزیت، بوده است.