خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

افزایش ریپل تحت پشتیبانی گری‌اسکیل و رابین‌هود! نرخ XRP تا کجا پیش می‌رود؟


افزایش ریپل تحت پشتیبانی گری‌اسکیل و رابین‌هود! نرخ XRP تا کجا پیش می‌رود؟ | ایران ماین

در پی بهبود اخیر بازار، نرخ رمز ارز ریپل (XRP) طی هفته گذشته یک توسعه ۱۶ درصدی را تجربه کرده و از ۰.۵۰ دلار به ۰.۵۸ دلار بالا رفته است.

این بالا رفتن نرخ به دلیل راه‌اندازی صندوق تراست (Trust) ریپل توسط کمپانی سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل و لیست شدن مجدد XRP در پلتفرم معاملاتی رابین‌هود بوده که موجب بالا رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران شده است.

به گفته تحلیلگران، حرکت صعودی فعلی می‌تواند باعث بریک‌اوت ریپل از الگوی مثلث متقارن شود که از سپتامبر ۲۰۲۱ شکل گرفته است.

ریپل پس از حل پرونده حقوقی طولانی‌مدت خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، دوباره توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، یک قاضی فدرال به ریپل دستور داده که جریمه‌ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار پرداخت کند که بسیار کمتر از درخواست اولیه ۲ میلیارد دلاری SEC است.

علاوه بر این، کمپانی گری‌اسکیل به تازگی صندوق سرمایه‌گذاری جدیدی را برای ریپل معرفی کرده که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم به بازار XRP دسترسی داشته باشند.

این اقدام باعث شده که گمانه‌زنی‌هایی راجع به احتمال راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) ریپل ایجاد شود. بعضی از کارشناسان با توجه به پشتیبانی گری‌اسکیل از ریپل، معتقدند که ریسک درخواست تجدیدنظر SEC کمتر شده است.

در این میان، تحلیل تکنیکال نمودار ریپل نشان می‌دهد که نرخ این رمزارز در طول سه سال گذشته در یک الگوی مثلث متقارن نوسان کرده است.

این طرح با دو خط روند همگرا مشخص می‌شود که در نتیجه آن، نرخ در یک محدوده خاص نوسان می‌کند تا در نهایت معامله‌گران بتوانند قدرت کافی برای شکستن آن به سمت بالا یا پایین را به دست آورند.xrp-price-what-to-do-as-ripple-hits-bottom-

در حال حاضر، ریپل در محدوده قیمتی ۰.۵۸ دلار معامله می‌شود و تنها ۴ درصد با خط روند بالایی این طرح فاصله دارد.

اگر نرخ بتواند از این محدوده مقاومتی عبور کند، احتمال رسیدن آن به ۰.۹۳ دلار و سپس، به ۱.۴۱ دلار وجود دارد. در غیر این صورت، شاهد ادامه روند تثبیت برای نرخ XRP خواهیم بود.