خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

امتیازات شما در ایکس‌ امپایر ناپدید شده؟ تیم بازی به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد!


امتیازات شما در ایکس‌ امپایر ناپدید شده؟ تیم بازی به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد! | ایران ماین

پس از آغاز مرحله چیل یا سرگرمی (Chill) در بازی ایکس امپایر (X Empire)، کاربران سؤالات زیادی راجع به تغییرات و نحوه کارایی این بازی مطرح کرده‌اند. تیم توسعه‌دهنده نیز با عرضه پستی جدید، به مهم‌ترین این سؤالات پاسخ داده است.
برای مثال، بسیاری از کاربران دلواپسی خود را در مورد ریست شدن اکانت‌ها و نبود نشان‌ها و سود ساعتی ابراز کرده‌اند. تیم توسعه‌دهنده در پاسخ اعلام کرده که فاز اصلی ماینینگ بازی به پایان رسیده و نتایج ثبت شده است. اکنون بازی در حال آماده‌سازی برای رویداد تولید نشان (TGE) است. در مرحله «چیل»، همه چیز از ابتدا شروع می‌شود. این مرحله کوتاه و فشرده طراحی شده تا هیجان بازی حفظ شود. تیم ایکس امپایر همچنین اشاره کرده که قبل از TGE، پاداش‌های ایردراپ در دو بخش «فاز ماینینگ اصلی» و «مرحله چیل»، قابل‌مشاهده خواهد بود. شایان ذکر است که مشارکت یا عدم مشارکت در دور دوم، تأثیری بر نتایج دور نخست نخواهد داشت.
همچنین، بعضی از کاربران نسبت به تعداد زیاد دوستانی که توسط اینفلوئنسرها به بازی دعوت شده‌اند و از رقابت ناعادلانه ابراز دلواپسی کرده‌اند. ولی تیم ایکس امپایر اعلام کرده که در دور دوم، تنها دوستانی که به‌ طور خاص در این مرحله دعوت شده‌اند، در توزیع نشان‌ها نقش خواهند داشت و دعوت‌شدگان دور نخست تأثیری ندارند. بنابراین، همه کاربران از شرایط برابر شروع می‌کنند و امکان رقابتی عادلانه برای همگان فراهم است.

یکی دیگر از سؤالات متداول کاربران، مربوط به بالا رفتن ۵ درصدی میزان ایردراپ بود. تیم توسعه‌دهنده توضیح داده که این ۵ درصد اضافی از سهم تیم اختصاص داده شده و عرضه کل نشان‌ها همچنان ۶۹۰ میلیارد واحد باقی مانده است. به عبارتی، تیم توسعه‌دهنده ۵ درصد کمتر از عرضه کل دریافت می‌کند. این تصمیم برای بالا رفتن هیجان و تجربه لذت‌بخش کاربران گرفته شده است.
در نهایت، راجع به کمک‌های مالی به بازی گفته شده که این امر کاملاً اختیاری است و تیم همه کاربران را دوست دارد. بر اساس اطلاعیه‌های قبلی، ۷۵ درصد از عرضه کل نشان‌ها به ماینرها اختصاص یافته – بدون دوره قفل شدن یا وستینگ (vesting) – و ۲۵ درصد از نشان‌ها نیز برای کاربران جدید و توسعه‌های آینده در نظر گرفته شده است.