خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

انتخاب ایلان ماسک به عنوان مشاور ترامپ! چه وظایفی به او محول شده است؟


انتخاب ایلان ماسک به عنوان مشاور ترامپ! چه وظایفی به او محول شده است؟ | ایران ماین

دونالد ترامپ در مصاحبه اخیر خود، به نقش احتمالی ایلان ماسک در کابینه‌اش اشاره کرد. ترامپ که در حال حاضر یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، اعلام کرد که در صورت پیروزی، به ماسک پیشنهاد خواهد داد تا به عنوان مشاور در کابینه او فعالیت کند.

ترامپ در این مصاحبه از ماسک تمجید کرد و گفت که با توجه به مسائل تعارض منافع، نقش مشاور فدرال در زمینه نزول هزینه‌ها برای او مناسب است.

ترامپ و ماسک اخیراً راجع به تشکیل کمیسیونی برای بازبینی هزینه‌های فدرال گفتگو کرده‌اند. ماسک که به جناح راست نزدیک شده، تمایل خود را برای مشارکت در چنین کمیسیونی ابراز کرده و ترامپ او را «بهترین گزینه برای نزول هزینه‌ها» می‌داند.

نقش ماسک در واشنگتن در سال‌های اخیر بالا رفته؛ زیرا کمپانی‌های او قراردادهای مهمی با دولت امضا کرده‌اند. پشتیبانی اخیر ماسک از ترامپ نیز روابط بین این دو را ارتقا کرده است.

ترامپ به دنبال بهره‌برداری از توانایی‌های ماسک در زمینه‌هایی مانند وسایل نقلیه الکتریکی، هوش مصنوعی و سیاست‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ماسک اخیراً در پاسخ به اظهارات ترامپ در مصاحبه‌ای با رویترز اعلام کرده که آماده خدمت است.

او با عرضه تصویری با عنوان “دپارتمان کارایی دولتی (D.O.G.E)” در پلتفرم‌های اجتماعی، تمایل خود را برای همکاری ابراز کرده است.