خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

اوج‌گیری بنانا گان با نشان‌سوزی و ورود به بایننس! نرخ BANANA به کجا می‌رسد؟


اوج‌گیری بنانا گان با نشان‌سوزی و ورود به بایننس! نرخ BANANA به کجا می‌رسد؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز بنانا گان (BANANA) پس از نشان‌سوزی ۸.۶۸ میلیون دلاری و آغاز خرید و فروش آتی با اهرم ۵۰ برابر آن در صرافی بایننس، به بالاترین لایه هفتگی خود رسید.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تیم بنانا گان ۲۰۰,۰۰۰ نشان، معادل ۲ درصد از کل عرضه نشان خود را از بازار خارج کرده است.

این نشان‌سوزی، نخستین اقدام در پنج ماه گذشته برای نزول عرضه و بالا رفتن نرخ نشان‌ها بود. پس از این نشان‌سوزی، نرخ بنانا طی ۲۴ ساعت به بالاترین لایه هفتگی یعنی ۴۸.۹۱ دلار رسید که بیانگر واکنش مثبت بازار است.

به طور همزمان، صرافی بایننس اعلام کرده که از ۱۵ آگوست ۲۰۲۴، کاربران می‌توانند خرید و فروش آتی BANANA را با اهرم ۵۰ برابر آغاز کنند. این اقدام احتمالاً مقدار خرید و فروش این رمزارز را بالا رفتن می‌دهد؛ چراکه خرید و فروش آتی به معامله‌گران امکان پیش‌بینی نرخ آینده نشان را می‌دهد.

در اوایل ماه جولای نیز، بایننس پروژه بنانا گان را در پورتال ایردراپ جدید خود معرفی و این نشان را در آن لیست کرده بود. حال، لیست کردن خرید و فروش آتی نشانه دیگری از حضور رو به توسعه بنانا در بازار رمزارزها است.

پس از اعلام نشان‌سوزی و لیست شدن خرید و فروش آتی در بایننس، مقدار خرید و فروش بنانا با ۱۲۹.۷۹ درصد بالا رفتن به ۱۵۴.۵۱ میلیون دلار رسید. همچنین، سود باز قراردادهای این نشان ۳.۸۲ درصد صعود کرد و به ۸.۵۴ میلیون دلار رسید.

در حال حاضر، نرخ بنانا در محدوده ۴۵ دلار قرار دارد و اگر بتواند از لایه ۴۷ دلار عبور کرده و آن را به‌ عنوان پشتیبانی ثابت نگه دارد، امکان دارد تا ۵۵ دلار بالا رفتن یابد.banana-token-hits-weekly-high-post-8-68m-burn-and-50x-leverage-futures-launch

در مقابل و در صورت ناکامی بنانا، احتمال بازگشت نرخ این رمز ارز به ۴۰ دلار و تثبیت آن در این محدوده وجود دارد.