خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

اوندو الگوی نزولی خود را شکست! آیا این نشانه‌ای از یک رالی بزرگ است؟


اوندو الگوی نزولی خود را شکست! آیا این نشانه‌ای از یک رالی بزرگ است؟ | ایران ماین

بریک‌اوت رمز ارز اوندو (ONDO) از الگوی کنج نزولی تأیید شد. نرخ اوندو در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۴.۳۱ درصدی به ۰.۷۱۲۲ دلار رسید و موفق به عبور از الگوی کنج نزولی خود شد.

این طرح می‌تواند نشانه‌ای از تغییر روند نزولی به صعودی باشد. حال، این سؤال مطرح است که آیا این بریک‌اوت می‌تواند منجر به بالا رفتن بیشتر نرخ اوندو شود یا خیر؟ondo-price-prediction-heres-whats-next-for-the-altcoin-now-

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند که شاخص قدرت نسبی (RSI) به ۶۲.۲۵ رسیده که بیانگر نزدیک شدن به وضعیت اشباع خرید است. با این حال، هنوز فضای توسعه بیشتری روی نمودار وجود دارد.

شاخص مکدی (MACD) نیز در آستانه تشکیل یک تقاطع نزولی است، ولی هنوز کمی تا رسیدن به این نقطه فاصله دارد. وقوع این تقاطع امکان دارد به نزولی شدن نرخ منجر شود، بنابراین معامله‌گران باید با احتیاط بیشتری عمل کنند.ondo-price-prediction-heres-whats-next-for-the-altcoin-now-

از سوی دیگر، داده‌های درون‌ زنجیره‌ای بیانگر احساسات نزولی جزئی هستند. بر اساس اطلاعات پلتفرم تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock)، توسعه خالص پلتفرم اوندو ۱.۲۳ درصد نزول یافته و تعداد کمپانی‌کنندگان در این نظام زیستی نیز افت کرده است.

همچنین، تمرکز سرمایه‌گذاران با نزول ۰.۰۳ درصدی بیانگر عدم سرمایه‌گذاری قابل‌توجه از سوی دارندگان بزرگ است. تراکنش‌های بزرگ نیز با نزول ۲.۹۰ درصدی روبرو هستند که به‌نوعی بیانگر رویکرد محتاطانه سرمایه‌گذاران است. طبق داده‌ها، اکثر معامله‌گران اوندو در حال حاضر در نقطه سر به سر قرار دارند.

در این میان، نمودارهای مربوط به لیکوییدیشن موقعیت‌های معاملاتی هم نشان می‌دهد که ۱۲.۰۸ هزار دلار از پوزیشن‌های شورت و ۳.۳۱ هزار دلار از پوزیشن‌های لانگ لیکویید شده‌اند.

نسبت لانگ/شورت با عدد ۰.۹۹ تقریباً متعادل است و خریداران و فروشندگان به‌طور مساوی در مورد آینده اوندو مردد هستند.

در کل، بریک‌اوت از الگوی کنج نزولی امیدها را برای یک رالی صعودی زنده کرده است، ولی به دلیل سیگنال‌های متناقض، معامله‌گران باید با احتیاط عمل کنند و شاخص‌های کلیدی را به‌دقت زیر نظر داشته باشند.