خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ایگن‌لیر به خدمت وام‌دهی بایننس اضافه شد! نرخ EIGEN آماده بازیابی؟


ایگن‌لیر به خدمت وام‌دهی بایننس اضافه شد! نرخ EIGEN آماده بازیابی؟ | ایران ماین

صرافی بایننس در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که برنامه‌هایی برای ارتقا پروژه ایگن‌لیر (EigenLayer) دارد که موجب ایجاد خوش‌بینی در مورد نرخ EIGEN شده است.

این صرافی روز چهارشنبه اعلام کرد که نشان ایگن‌لیر را به دارایی‌های قابل وام‌دهی و وام‌های VIP خود اضافه می‌کند. اکنون این پرسش در میان فعالان بازار مطرح شده که آیا این تغییرات می‌تواند باعث بهبود نرخ این رمزارز شود یا خیر.

بر اساس اطلاعیه بایننس، نشان ایگن‌لیر از امروز به خدمت وام‌دهی (با نرخ انعطاف‌پذیر) و وام‌های VIP این پلتفرم اضافه شده است. این اقدام به معامله‌گران امکانات بیشتری برای کار با این دارایی ارائه می‌دهد.

نرخ‌های انعطاف‌پذیر به کاربران اجازه می‌دهد که با نرخ بهره متغیر وام بگیرند و وام‌های VIP نیز شرایط بهتری را برای کاربران با مقدار خرید و فروش بالا فراهم می‌آورد.

با وجود این خوش‌بینی‌ها، نرخ ایگن‌لیر همچنان در یک روند نزولی قرار دارد. نرخ این نشان اکنون به ۳.۳۳ دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد نزول داشته است. همچنین، نمودار هفتگی این کوین بیانگر افت ۱۹ درصدی است.

علاوه بر این، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که سود باز قراردادهای آتی ایگن‌لیر با نزول ۷ درصدی به ۱۳۲.۰۶ میلیون دلار رسیده است. مقدار خرید و فروش مشتقات آن نیز با افتی ۱۳ درصدی، به حدود ۳۵۷.۶ میلیون دلار نزول یافته است.

این افت نرخ همزمان با اضافه شدن ۱۱.۲۲ میلیون نشان به عرضه در جریان، به‌عنوان بخشی از رویداد رهاسازی نشان در تاریخ ۱۵ اکتبر رخ داده است.

با وجود شرایط فعلی، تحلیلگران معتقدند که با پشتیبانی نهنگ‌ها، نرخ ایگن‌لیر امکان دارد به هدف ۵ دلار دست یابد. سابقه لیست شدن نشان‌های دیگر مانند کتیزن (CATI) در بایننس نیز نشان می‌دهد که چنین تغییراتی می‌تواند به بهبود و بازیابی نرخ منجر شود.