خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بازار رمزارزها در تلاطم؛ سه توکنی که باید در ماه اکتبر بفروشید!


بازار رمزارزها در تلاطم؛ سه توکنی که باید در ماه اکتبر بفروشید! | ایران ماین

بازار رمزارزها امروز روندی نزولی را تجربه کرده و نرخ آن ۳.۲ درصد نزول یافته است. این روند کاهشی که از ابتدای ماه آغاز شده، برخلاف انتظارات سرمایه‌گذاران برای تجربه یک اکتبر صعودی بوده است.

به نظر می‌رسد که بیت‌کوین (BTC) در کوتاه‌مدت به روند نزولی خود ادامه دهد. در این میان، کارشناسان به سه آلت‌کوین نیز اشاره کرده‌اند که فروش آن‌ها تا پیش از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر به نفع معامله‌گران خواهد بود.

با وجود اینکه نرخ FTT پس از تصویب طرح بازسازی صرافی FTX توسط دادگاه، بیش از ۵۵ درصد صعود کرد، در ادامه نزول شدیدی را تجربه کرد. کارشناسان علت این نزول را فروش گسترده توسط معامله‌گران به منظور برداشت سود می‌دانند.

نرخ FTT با کاهشی ۳.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۲.۱۷ دلار رسیده است. اگرچه طرح بازپرداخت ۱۶ میلیارد دلاری این صرافی خبر خوبی برای بازار رمزارز به شمار می‌رود، ولی بالا رفتن حجم فروش می‌تواند باعث نزول بیشتر نرخ FTT در ماه اکتبر شود.altcoins-sell-in-october-

نرخ نشان مانترا به تازگی به سقف تاریخی ۱.۴۷۴۶ دلار رسیده که این توسعه، به دلیل انتظار معامله‌گران برای راه‌اندازی پلتفرم اصلی بوده است.

با این حال، تحلیل تکنیکال چارت نرخ این رمزارز بیانگر ضعف روند صعودی است و به نظر می‌رسد فروشندگان کنترل بازار را در دست گرفته‌اند. فروش گسترده سرمایه‌گذاران برای کسب سود امکان دارد نرخ OM را تا ۰.۸۵ دلار نزول دهد، که معادل افت ۳۶ درصدی از نرخ فعلی (۱.۳۳ دلار) است.altcoins-sell-in-october-

استکس یک راهکار لایه ۲ برای بیت‌کوین است که امکان اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های بدون مرکزیت را روی پلتفرم اصلی بیت‌کوین فراهم می‌کند. STX، نشان بومی این پلتفرم، پیش از به‌روزرسانی پلتفرم ناکاموتو (Nakamoto) و راه‌اندازی ارز پایدار جدید sBTC، بالا رفتن نرخ ۳۰ درصدی را تجربه کرده است. با این حال، حجم فروش موجود می‌تواند نرخ آن را تحت اثر قرار دهد.

در حال حاضر، نرخ این رمز ارز با کاهشی ۲.۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱.۶۵ دلار رسیده و احتمال افت بیشتر آن تا ۱.۲۸ دلار وجود دارد.altcoins-sell-in-october-