خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بازار ساگا داغ شد؛ نرخ SAGA در تلاش برای فتح قله یک ماهه!


بازار ساگا داغ شد؛ نرخ SAGA در تلاش برای فتح قله یک ماهه! | ایران ماین

رمز ارز ساگا (SAGA)، نشان بومی استاندارد لایه ۱ ساگا، در ۲۴ ساعت گذشته با بالا رفتن چشمگیری در فعالیت‌های معاملاتی روبرو شده است.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ این نشان طی این مدت حدود ۳۰ درصد بالا رفته و بالاترین لایه روزانه خود را در ۱.۷۸ دلار ثبت کرده است.

همزمان با این بالا رفتن نرخ، مقدار خرید و فروش ساگا نیز با رشدی ۳۵۰ درصدی به ۱۲۳ میلیون دلار رسید که بالاترین مقدار خرید و فروش یک‌روزه این آلت‌کوین از ۹ جولای تا کنون بوده است.

بالا رفتن همزمان نرخ و مقدار خرید و فروش معمولاً بیانگر تقاضای واقعی است و بیانگر این است که رالی نرخ با پشتیبانی گسترده‌ای از سوی فعالان بازار مواجه است. البته در زمان نگارش این خبر، نرخ ساگا به محدوده ۱.۶۵ دلار عقب‌نشینی کرده است.

در این میان، شاخص احساسات وزنی بازار برای ساگا به بالاترین لایه خود در ۹ ماه گذشته رسیده و اکنون برابر با ۶.۸۳ است. این شاخص بیانگر نظر مثبت بازار در مورد ساگا است و بیان می‌کند که بیشتر بحث‌های آنلاین، اشاره‌ها در رسانه‌های اجتماعی و مقالات خبری راجع به این نشان صعودی هستند.

تقاضای رو به بالا رفتن برای ساگا در شاخص‌های تکنیکال آن نیز قابل مشاهده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) این نشان در حال حاضر ۵۸.۰۳ است که نشان می‌دهد فشار خرید بیشتر از حجم فروش است.can-bulls-push-saga-price-new-highs

علاوه بر این، شاخص جریان پول چایکین (CMF) این نشان در حال بالا رفتن است، هرچند که هنوز در محدوده منفی ۰.۰۸ قرار دارد. وضعیت این شاخص نشان می‌دهد که نقدینگی به بازار ساگا وارد می‌شود و احتمالاً با ادامه این روند، CMF وارد محدوده مثبت خواهد شد که بیانگر عبور از یک بازار نزولی به یک بازار صعودی‌تر است.

بنابراین، اگر تقاضا برای ساگا همچنان بالا بماند، نرخ آن امکان دارد به بالاترین لایه ۳۰ روز اخیر، یعنی ۱.۸۹ دلار برسد. با این حال، هرگونه بالا رفتن فعالیت برای برداشت سود می‌تواند باعث شود که نرخ آن به ۰.۰۴ دلار نزول یابد.