خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بازار شیبا اینو در تکاپو! بالا رفتن فعالیت نهنگ‌ها نشانه افزایش نرخ است؟


بازار شیبا اینو در تکاپو! بالا رفتن فعالیت نهنگ‌ها نشانه افزایش نرخ است؟ | ایران ماین

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱.۹ تریلیون نشان شیبا اینو (SHIB) جابجا شده که نشان از بازگشت نهنگ‌های بزرگ به بازار این رمز ارز دارد.

گزارش‌ها حاکی از آنند که طی این مدت، ۹۸ تراکنش بزرگ انجام شده و تعداد این تراکنش‌ها در تاریخ ۴ سپتامبر به رکورد هفتگی ۱۰۰ تراکنش رسیده است. این بالا رفتن فعالیت نهنگ‌ها می‌تواند بیانگر تغییر نگرش فعالان بازار نسبت به شیبا باشد.

تاریخ نشان داده که تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌ها معمولاً باعث نوسانات قیمتی و بالا رفتن بی‌ثباتی می‌شود. جابجایی ۱.۹۵ تریلیون SHIB طی روز گذشته و جابجایی ۲.۶۵ تریلیون SHIB در روز ۴ سپتامبر، بیانگر بالا رفتن فعالیت‌های درون زنجیره‌ای پس از یک دوره سکوت است.

این رفتار امکان دارد به معنای انباشت یا آماده شدن برای رویدادهای فروش گسترده در آینده باشد.

با اینکه نرخ SHIB همچنان زیر میانگین‌های ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه حرکت می‌کند و روندی نزولی دارد، ولی بالا رفتن تراکنش‌های بزرگ می‌تواند به بازگشت روند صعودی این میم‌کوین کمک کند.billion-shiba-inu-in-24-hours-shib-whales-making-comeback-

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در آستانه رسیدن به منطقه اشباع فروش (۴۳) قرار دارد که امکان دارد نشانه‌ای از بالا رفتن احتمالی نرخ باشد.