خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بازخرید نشان‌های AVAX از بنیاد لونا؛ نرخ اولانچ صعود کرد!


بازخرید نشان‌های AVAX از بنیاد لونا؛ نرخ اولانچ صعود کرد! | ایران ماین

نرخ رمز ارز اولانچ (AVAX) طی ۲۴ ساعت گذشته، پس از اعلام خبر توافق بنیاد اولانچ برای بازخرید تمام نشان‌های فروخته‌شده در سال ۲۰۲۲ به بنیاد لونا (مرتبط با بلاکچین ترا)، بالا رفتن حدود ۱۰ درصدی را تجربه کرده و به ۲۸.۴۲ دلار رسیده است.

با این حال باید توجه داشت که این قرارداد هنوز نیاز به تأیید دادگاه ورشکستگی دارد.

بنیاد لونا در زمان ورشکستگی خود در سال ۲۰۲۲، تعداد ۱.۹۷ میلیون نشان AVAX به نرخ ۶۰ میلیون دلار در اختیار داشت و آنها را به منظور ارتقا پشتوانه ارز پایدار UST نگهداری‌ می‌کرد.

تصمیم جدید بنیاد برای بازخرید این نشان‌ها، مانع نقض توافق اولیه و جلوگیری از استفاده نادرست از نشان‌ها خواهد شد.

همچنین این اقدام از پیچیدگی‌های مربوط به تسویه دارایی‌ها در فرآیند ورشکستگی جلوگیری خواهد کرد. بنیاد با انجام این خرید، موجودی در جریان نشان‌ AVAX را نزول خواهد داد که به بالا رفتن نرخ احتمالی منجر خواهد شد.

تحلیل‌های تکنیکال بیانگر الگوی شکست صعودی در چارت نرخ است و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در حدود ۴۹.۸ قرار گرفته و اندیکاتور مکدی (MACD) نیز از بالا رفتن نرخ حکایت دارد.

بعضی تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که در صورت غلبه نرخ بر مقاومت ۳۰ دلار، امکان افزایش آن تا ۵۰ دلار وجود خواهد داشت.avax-price-shoots-10-as-avalanche-foundation-announces-token-repurchase-from-luna-

همچنین، بلاکچین اولانچ در حال تبدیل شدن به انتخاب اول نهاد‌های مالی سنتی است و در همین راستا، نئوبانک لیتیو (Littio) از بلاکچین اتریوم به این بلاکچین مهاجرت کرده است.