خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بازگشت ارزهای دیجیتال پس از بحران‌های ژئوپلیتیک؛ آیا رالی ماه اکتبر شروع شده؟


بازگشت ارزهای دیجیتال پس از بحران‌های ژئوپلیتیک؛ آیا رالی ماه اکتبر شروع شده؟ | ایران ماین

بازار کریپتو در تلاش است است تا پیش از اتمام اولین هفته ماه اکتبر، زیان‌های ناشی از درگیری‌های ژئوپلیتیکی را جبران کند. روز گذشته، ارزهای دیجیتال اصلی و کل بازار کریپتو بیش از ۲ درصد توسعه کردند.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین با ورود حدود ۳۶ میلیارد دلار سرمایه به بالای ۶۲,۰۰۰ دلار رسید و در حال حاضر، در این محدوده در حال تثبیت است.

اتریوم نیز با توسعه ۱.۵ درصدی به بیش از ۲,۴۰۰ دلار رسیده و سولانا با ۳.۴۰ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۱۴۳ دلار معامله می‌شود.

همچنین میم‌کوین‌ها به‌ویژه در پلتفرم سولانا مانند میچی (MICHI )، پاپ‌کت (Popcat) و داگ‌ویف‌هت (WIF) در ۲۴ ساعت گذشته، بین ۱۰ تا ۲۰ درصد توسعه کردند. در این میان گیگا چاد (GIGA) با ۴۰.۶۲ درصد بالا رفتن، برترین میم کوین بازار است.

علی‌رغم بالا رفتن نرخ روزانه ارزهای دیجیتال، همچنان بسته شدن کندل هفتگی در ناحیه سبز برای ارزهای دیجیتال نامشخص است.

این بالا رفتن نرخ‌ها تنها کمی از افت ناشی از درگیری‌های نظامی در خاورمیانه را جبران کرد. به دنبال حملات موشکی ایران به اسرائیل، اقتصادهای جهانی و دارایی‌ها صدها میلیون دلار نرخ خود را در عرض چند ساعت از دست دادند.

افت اخیر بازار باعث شد که کل نرخ بازار رمزارزها در تایم‌فریم هفتگی با یک کندل قرمز مواجه شود. با این حال، در ماه سپتامبر ارزهای دیجیتال سه هفته متوالی در ناحیه سبز بسته شده بودند، ماهی که معمولاً برای کریپتو نزولی است.

اکنون نظر کارشناسان این است که احتمالاً بازار کریپتو دوباره توسعه خواهد کرد. بیت‌کوین در سه بار گذشته که سپتامبر را با کندل سبز ماهانه بسته بود، در ماه اکتبر روند صعودی داشت.

علاوه بر این، از سال ۲۰۱۳، بیت‌کوین در سه ‌ماه پایانی سال، به‌طور متوسط ۲۲ درصد، ۴۶ درصد و ۵ درصد توسعه داشته است.uptober-cryptocurrencies-bounce-heading-into-octobers-first-weekend