خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

بازگشت قدرتمند نشان‌های هوش مصنوعی؛ کاربران منتظر گزارش درآمد انویدیا هستند!


بازگشت قدرتمند نشان‌های هوش مصنوعی؛ کاربران منتظر گزارش درآمد انویدیا هستند! | ایران ماین

ارزهای دیجیتال مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی در هفته گذشته و پیش از گزارش درآمد کمپانی انویدیا، بالا رفتن چشمگیری داشته‌اند.

بر اساس داده‌های بازار، نشان‌های هوش مصنوعی مانند نیر استاندارد (NEAR)، اتحادیه‌ هوش مصنوعی فوق هوشمند (FET)، بیت‌تنسور (TAO) و رندر (RENDER)، در هفته گذشته توسعه بیشتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشتند.

نشان بومی پلتفرم لایه ابتدایی نیر طی هفته گذشته ۳۵ درصد توسعه کرده و در ۲۵ آگوست، به بالاترین میزان یک ماهه خود، یعنی ۵.۲۰ دلار رسیده است. نشان FET حتی توسعه بیشتری داشته و نرخ آن در یک هفته نزدیک به ۷۰ درصد بالا رفته و در ۲۶ آگوست، به ۱.۳۹ دلار رسیده است.

در همین راستا، پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) در تاریخ ۲۶ آگوست به رفتار عجیب نهنگ‌های FET اشاره کرده است.

به گزارش این پلتفرم، یک نهنگ که به نظر می‌رسد از فروش در نرخ پایین‌تر پشیمان شده، در تاریخ ۲۵ آگوست، حدود ۲.۳۸ میلیون دلار USDT برای خرید ۱.۷۹ میلیون نشان FET از صرافی بایننس هزینه کرده است.

دیگر دارایی‌های رمزارزی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز که کارایی چشمگیری داشته‌اند، عبارتند از؛ بیت‌تنسور با توسعه هفتگی ۲۶ درصدی و رندر با توسعه هفتگی ۴۰ درصدی. در واقع، اکثر نشان‌های هوش مصنوعی برتر اکنون به طور کامل از سقوط بزرگ بازار در اوایل این ماه بهبود یافته‌اند.

بالا رفتن نرخ این دارایی‌ها در حالی رخ داده که بازار برای یکی از مهم‌ترین گزارش‌های درآمدی کمپانی‌های فناوری در سال‌های اخیر آماده می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روز چهارشنبه ۲۸ آگوست، کمپانی انویدیا نتایج سه‌ماهه دوم خود را منتشر خواهد کرد. به عقیده کارشناسان بازار، تنها یک کمپانی در جهان وجود دارد که پایه و اساس انقلاب هوش مصنوعی است و آن، انویدیا است.