خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن فعالیت نهنگ‌های آوه همزمان با قرار گرفتن این رمزارز در بین برترین‌های امروز!


بالا رفتن فعالیت نهنگ‌های آوه همزمان با قرار گرفتن این رمزارز در بین برترین‌های امروز! | ایران ماین

نرخ آوه (Aave) در ۲۰ آگوست بیش از ۱۵ درصد صعود کرد و به ۱۲۹.۱۳ دلار رسید. این بالا رفتن نرخ با فعالیت شدید نهنگ‌ها در بازار و همچنین بهبود کلی در بازار جهانی رمزارزها همراه بود.aave-price-rallies-12-amid-surging-whale-activity

در حال حاضر، آوه به چهلمین رمزارز بزرگ تبدیل شده است و نرخ بازار آن از ۱.۹۲ میلیارد دلار فراتر رفته است. با این حال، نرخ آوه همچنان ۸۰.۶ درصد پایین‌تر از بالاترین نرخ تاریخی خود یعنی ۶۶۶.۸۶ دلار می باشد. مقدار خرید و فروش روزانه این رمزارز نیز با ۱۲۷.۲۹ درصد بالا رفتن به ۳۲۸.۵۸ میلیون دلار رسیده است.

در همین زمان، کمپانی تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) گزارش داد که نهنگ‌ها در عرض سه ساعت، ۳۱,۴۰۷ واحد AAVE به نرخ تقریبی ۳.۹۲ میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

یکی از این نهنگ‌ها که با آدرس ۰x۳۷۳۷ شناخته می‌شود، ۸۱۳ اتریوم معادل ۲.۱۸ میلیون دلار خرج کرده تا ۱۷,۶۹۰ واحد AAVE با نرخ ۱۲۳ دلار، خریداری کند.

نهنگ دیگری با آدرس ۰x۱D۱۵ نیز ۱۳,۷۱۷ واحد AAVE به نرخ حدود ۱.۷۳ میلیون دلار را از صرافی بایننس برداشت کرده است. این نهنگ در مجموع ۱۹,۳۷۳ واحد AAVE به نرخ ۲.۴۵ میلیون دلار دارد.

فعالیت نهنگ‌های آوه، همزمان با بهبود وضعیت امور مالی بدون مرکزیت (دیفای)، بالا رفته است. ادوارد ویلسون، رئیس بازاریابی در Nansen Analytics، به تغییر روند بازار از میم کوین‌ها به سمت پروژه‌های قوی‌تر دیفای اشاره کرده است. او این تغییر را نشانه‌ای از بلوغ بازار می‌داند که به توسعه پایدار اهمیت بیشتری می‌دهد.

علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهند که دارایی آوه سرمایه‌گذاران باتجربه بالا رفتن قابل توجهی داشته و از اوایل آگوست به حدود ۵ میلیون دلار رسیده است.

از طرفی، شکل‌گیری الگوی آدم و حوا در نمودار آوه، بیانگر پتانسیل قوی برای ادامه حرکت صعودی است. قابل توجه است که پیشنهاد مارک زلر برای اجرای برنامه بازخرید نشان آوه در ماه جولای نیز، موجب بالا رفتن اعتماد به آینده این نشان شده است.