خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن نرخ پپه قورباغه؛ آیا شاهد بریک‌اوت صعودی PEPE خواهیم بود؟


بالا رفتن نرخ پپه قورباغه؛ آیا شاهد بریک‌اوت صعودی PEPE خواهیم بود؟ | ایران ماین

رمز ارز پپه (PEPE) در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین میم‌کوین‌ها شناخته می‌شود. این ارز در ۲۴ ساعت گذشته با توسعه ۱۱.۸ درصدی روبه‌رو شده و در هفت روز گذشته نیز بیش از ۲۵.۲ درصد بالا رفتن نرخ داشته است.

بررسی‌کننده بازار کریپتو،‌ کاپیتان فایبیک (Captain Faibik) در پلتفرم X توضیح داده که در نمودار پپه یک الگوی مثلث دیده است که به نظر او نشانه‌ای مثبت برای آینده این رمزارز است.

او پیش‌بینی کرده که این طرح می‌تواند در ماه آینده به یک بریک‌اوت صعودی پپه منجر شود.pepe-price-analysis-can-the-meme-coin-surge-to-new-heights-

الگوی مثلث یکی از الگوهای تکنیکال است که در آن نرخ یک دارایی بین دو خط روند همگرا حرکت می‌کند. در چنین مواردی، انتظار یک بریک‌اوت منطقی است؛ هرچند که تضمینی برای یک بریک‌اوت صعودی وجود ندارد.

در این میان، نرخ بازار میم‌کوین‌ها نیز با ۱۱.۲ درصد بالا رفتن در ۲۴ ساعت گذشته روبه‌رو بوده و به ۴۶ میلیارد دلار رسیده است. در این رالی صعودی، دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، داگ‌‌ویف‌هت (WIF) و بانک (BONK)، توسعه قابل‌توجهی داشته‌اند.

در میان میم‌کوین‌های برتر، داگ‌ویف‌هت با ۱۳ درصد بالا رفتن، بیشترین تغییر را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

در مجموع، هیچ‌یک از میم‌کوین‌های برتر در هفت روز گذشته تغییر منفی نداشته‌اند، هرچند که در ۳۰ روز گذشته بعضی از آنها با نزولی شدن نرخ مواجه بوده‌اند.

در ۷ روز گذشته، داگ‌ویف‌هت با ۳۱.۱ درصد بالا رفتن و پپه با ۲۵.۲ درصد بالا رفتن، به عنوان دو میم‌کوین برتر شناخته می‌شوند. پس از این دو میم‌کوین، بانک با ۱۷.۱ درصد بالا رفتن، شیبا اینو با ۱۴.۷ درصد بالا رفتن و دوج کوین با ۱۱.۵ درصد بالا رفتن، قرار گرفته‌اند.

با توجه به این شرایط، پیش‌بینی کارشناسان مبنی بر احتمال وقوع بریک‌اوت صعودی پپه در ماه سپتامبر، منطقی به نظر می‌رسد.