خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بالا رفتن نرخ کتیزن در اولین روز معاملاتی! بایننس چه خدماتی برای CATI ارائه می‌دهد؟


بالا رفتن نرخ کتیزن در اولین روز معاملاتی! بایننس چه خدماتی برای CATI ارائه می‌دهد؟ | ایران ماین

نشان کتیزن (CATI) مبتنی بر پلتفرم تون (TON) پس از عرضه اولیه خود، با بیش از ۳۰ بالا رفتن نرخ روبه‌رو شد.
این بالا رفتن نرخ پس از اعلامیه بایننس مبنی بر فهرست‌کردن این نشان و اضافه‌کردن خدماتی مانند درآمد ساده، تبدیل، مارجین و سرمایه‌گذاری خودکار رخ داده است و موجی از خوش‌بینی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.
بایننس در تاریخ ۲۰ سپتامبر به طور رسمی اعلام کرد که سرویس ها مختلفی برای نشان کتیزن ارائه خواهد داد. این در حالی است که روز گذشته خرید و فروش کتیزن در بازارهای معاملاتی آغاز شده است.
کتیزن اکنون در پلتفرم بایننس برای خرید، تبدیل، مارجین و درآمد ساده قابل دسترسی است. همچنین از تاریخ ۲۳ سپتامبر، کاربران قادر خواهند بود این نشان را از طریق گزینه‌های مختلف پرداخت از جمله ویزا کارت، مسترکارت، گوگل‌پی و اپل‌پی خریداری کنند. امکان فروش نشان نیز از طریق موجودی کیف‌پول در صفحه “خرید کریپتو” وجود دارد.

بایننس اضافه کرده است که کاربران می‌توانند نشان کتیزن را در برابر بیت‌کوین، تتر و دیگر نشان‌ها در بخش تبدیل بدون کارمزد معامله کنند. همچنین، جفت‌های CATI/USDT و CATI/FDUSD در مارجین کراس و مارجین ایزوله از روز گذشته موجود قرار گرفته‌اند.
در همین حال، نرخ نشان کتیزن با شروع خرید و فروش در یکی از برترین صرافی‌های کریپتو، بیش از ۳۴ درصد صعود کرد و توانست به بالاترین لایه روزانه ۱.۱۱ دلار برسد. این بالا رفتن نرخ با روندهای قبلی در لیستینگ‌های بایننس همخوانی دارد.
با این حال، در زمان نگارش این خبر، نرخ کتیزن کمی عقب‌نشینی کرده و با حدود ۱۰ درصد بالا رفتن روزانه در محدوده ۰.۹۱ دلار قرار دارد. با وجود این، تجزیه و تحلیل نرخ کتیزن نشان می‌دهد که علی‌رغم گمانه‌زنی‌های مربوط به ایردراپ آن، پتانسیل رسیدن به ۱ دلار وجود دارد.