خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن ۲۰۰۰ درصدی نرخ نشان‌سوزی شیبا اینو! نزول عرضه نرخ را بالا رفتن می‌دهد؟


بالا رفتن ۲۰۰۰ درصدی نرخ نشان‌سوزی شیبا اینو! نزول عرضه نرخ را بالا رفتن می‌دهد؟ | ایران ماین

امروز نرخ نشان‌سوزی شیبا اینو با افزایشی چشمگیر به ۲۰۰۰ درصد رسید. این بالا رفتن در بحبوحه ارتقای نظام زیستی، خوش‌بینی بازار را نسبت به نرخ شیبا اینو بالا رفتن داده است.

بر اساس داده‌های شیب‌برن (Shibburn)، حدود ۲۵۳.۵۲ میلیون واحد SHIB در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است که منجر به بالا رفتن ۲۰۸۶ درصدی در نرخ نشان‌سوزی شد.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که در طول هفته گذشته نرخ نشان‌سوزی با افزایشی ۲۰۹ درصدی همراه بوده است. این روند باعث نزول عرضه شیبا اینو و بالا رفتن امیدواری‌ها برای توسعه نرخ در بلندمدت شده است.

علاوه بر این، تغییرات عظیم پیش‌ روی نظام زیستی شیبا اینو، احساس بالا رفتن پذیرش در آینده را ارتقا کرده است. جامعه شیبا اینو به‌طور مداوم جذابیت کاربری خود را بالا رفتن می‌دهد. در همین راستا، لوسی، رئیس بازاریابی شیبا، اخیراً در پستی در پلتفرم X به معرفی مجموعه‌ای از تغییرات پرداخته است.

طبق این پست، پروژه‌های جدید نظام زیستی شیبا اینو شامل تریت (TREAT)، شیب‌هاب (Shibahub)، متاورس (Metaverse)، ووف‌ورتیس (Woofvertise) و غیره می‌شود. جامعه شیبا اینو امیدوار است که با این تغییرات جدید، کاربران را از سراسر جهان جذب کردن کند.

علاوه بر این، گزارش‌ها به پورتال ShibDev نیز اشاره دارند که رویکردی انقلابی برای ساختن بر بستر شیباریوم (Shibarium) است.

با وجود بالا رفتن نرخ نشان‌سوزی و پروژه‌های جدید، نرخ شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۳ درصد نزول یافته و در حال حاضر با نرخ ۰.۰۰۰۰۱۲۹ دلار معامله می‌شود.

همچنین داده‌های کوین‌گلس، نشان می‌دهد که سود باز شیبا در ۲۴ ساعت گذشته با نزول ۷.۶۳ درصدی به ۲۲.۶۷ میلیون دلار رسیده است.shiba-inu-coin-burn-rate-blows-up-2000-whats-next-for-shib-price

این نزول‌ها در پی سقوط گسترده‌تر بازار رمزارزها رخ داده است، با این حال، تحلیل‌ها نشان می‌دهند که شیبا اینو در حال تثبیت نرخ است و احتمال دارد که در آینده شاهد تغییرات قیمتی باشد.