خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن ۶۰۰ درصدی نرخ نیرو طی یک هفته؛ منتظر ثبت سقف تاریخی جدید باشیم؟


بالا رفتن ۶۰۰ درصدی نرخ نیرو طی یک هفته؛ منتظر ثبت سقف تاریخی جدید باشیم؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین نیرو (NEIRO) همزمان با بهبود بازار میم‌کوین‌ها، طی هفت روز گذشته بیش از ۶۰۰ درصد بالا رفته است. با توجه به وضعیت کنونی بازار، پیش‌بینی می‌شود که توسعه این رمز ارز ادامه‌دار باشد. ولی آیا اکنون زمان خوبی برای خرید به شمار می‌رود یا خیر؟

پس از بالا رفتن اولیه، نرخ نشان NEIRO با کاهشی ۹۱.۵ درصدی از سقف ۰.۲۷۷۹۰ دلار به ۰.۰۲۰ دلار سقوط کرد. ولی در پی بهبود بازار، این میم‌کوین بار دیگر توسعه کرد و با بالا رفتن ۷۲۵ درصدی به ۰.۰۱۹۴۲ دلار رسید.

طی این افزایش، نرخ بر مقاومت لایه ۶۱.۸۰ درصد فیبوناچی غلبه کرد و سپس وارد فاز اصلاحی شد. اصلاح یادشده باعث افت ۱۱.۶۱ درصدی نرخ طی ۳۰ ساعت اخیر و تشکیل کندل‌های نزولی در نمودار ۴ ساعته شده است.

تحلیل نمودار نیرو بیانگر شکست الگوی کف گرد با خط گردن در ۰.۱۶ دلار می باشد. در صورت پشتیبانی شدن نرخ پس از آزمایش مجدد این لایه، احتمالاً صعودی شدن روند نیرو ارتقا خواهد شد.neiro-surges-600-is-a-new-all-time-high-on-cards

در حال حاضر، خطوط مکدی (MACD) و سیگنال به حالت نزولی بازگشته‌اند و میله‌های منفی هیستوگرام‌ ظاهر شده‌اند. همچنین تقاطع طلایی خطوط میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه در نمودار ۴ ساعته به تأخیر افتاده است.

با تشدید اصلاح، احتمال آزمایش مجدد سطوح ۵۰ یا ۳۸.۲۰ درصد فیبوناچی به ترتیب در ۰.۱۵۰۷ و ۰.۱۲۰۷ دلار وجود دارد. در سناریوی خوش‌بینانه، ادامه روند صعودی با بالا رفتن مقدار خرید و فروش می‌تواند باعث جهش شدید و عبور از لایه ۷۸.۶۰ درصد فیبوناچی در ۰.۲۲ دلار شود.

در ادامه، انتظار می‌رود که این رالی صعودی در سطوح ۱.۲۷۲ یا ۱.۶۱۸ فیبوناچی در ۰.۳۴۷۰ و ۰.۴۳۵۰ دلار با مقاومت مواجه گردد.