خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بایننس آتش توسعه میم‌کوین‌ها را شعله‌ورتر کرد؛ ۳ توکنی که باید زیر نظر بگیرید!


بایننس آتش توسعه میم‌کوین‌ها را شعله‌ورتر کرد؛ ۳ توکنی که باید زیر نظر بگیرید! | ایران ماین

صرافی بایننس از معرفی شش جفت ارز معاملاتی جدید، شامل میم‌کوین‌های کتیزن (Catizen)، بیبی‌دوج کوین (BABYDOGE) و نیرو (NEIRO) در برابر ارزهای فیات مختلف خبر داده است. خرید و فروش این جفت‌ ارزها از ساعت ۱۱:۰۰ به وقت UTC در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه جدید بایننس، جفت‌ ارزهای جدید شامل ۱MBABYDOGE/FDUSD، ۱MBABYDOGE/TRY، BTC/EURI، CATI/BRL، NEIRO/FDUSD و NEIRO/TRY هستند. این اقدام بایننس می‌تواند به بالا رفتن مقدار خرید و فروش و نقدینگی این رمزارزها کمک کند.

علاوه بر این جفت‌ ارزهای جدید، بایننس سرویس ها ربات‌های معاملاتی را نیز برای بعضی از جفت‌ ارزها، از جمله BTC/EURI، به منظور بهبود کارایی خرید و فروش، فعال کرده است.

این ابزار به معامله‌گران یاری میدهد تا خرید و فروش خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند و نیاز به کنترل مداوم بر بازار را نزول دهند.

بایننس همچنین از حذف کارمزدهای سازنده (میکر) برای جفت ارز معاملاتی BTC/EURI خبر داده که از ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. این تغییر می‌تواند به جذب کردن حجم بالاتری از خرید و فروش و بهبود نقدینگی در بازار کمک کند.

علاوه بر این‌ها، اعلام پشتیبانی از قرارداد آتی دائمی LOKAUSDT توسط بایننس نیز اثر قابل توجهی بر نرخ بازار نشان لیگ‌آف‌کینگدامز (League of Kingdoms) داشت؛ به طوری که نرخ LOKA پس از این خبر بیش از ۲۰ درصد صعود کرد.

همچنین، نشان بازی و دیفای آوه‌ گوچی (GHST) پس از اعلام لیست شدن آن در بایننس، ۳۷ درصد جهش کرد.

به دنبال عرضه اطلاعیه جدید بایننس، میم‌کوین‌ها روندی صعودی در پیش گرفتند. به عنوان مثال، نرخ کتیزن در بازه ۲۴ ساعته، ۱.۸ درصد صعود کرد و نرخ نیرو نیز بیش از ۲۰۰ درصد توسعه کرد.

این بالا رفتن نرخ‌ها بیانگر علاقه و هیجان فزاینده سرمایه‌گذاران، به دلیل پشتیبانی بایننس از این نشان‌هاست.