خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بایننس‌کوین در دوراهی؛ افزایش به بالای ۷۰۰ دلار یا سقوط به زیر ۵۰۰ دلار؟


بایننس‌کوین در دوراهی؛ افزایش به بالای ۷۰۰ دلار یا سقوط به زیر ۵۰۰ دلار؟ | ایران ماین

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ بایننس‌کوین (BNB) با یک افت ۴.۲۵ درصدی روبه‌رو شده که دلیل اصلی آن، سقوط نرخ بیت‌کوین (BTC) پس از بالا رفتن بحران‌های ژئوپلیتیک در خاورمیانه بوده است.

با وجود این افت نرخ، بایننس موفق به دریافت تأییدیه قانونی از کمیسیون ملی اوراق بهادار آرژانتین شده و به عنوان ارائه‌دهنده سرویس ها دارایی‌های مجازی (VASP) در این کشور به ثبت رسیده است.

این مجوز به بایننس این امکان را می‌دهد که سرویس ها کامل خود را از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت در آرژانتین ارائه دهد. بایننس پیش از این نیز موفق به دریافت مجوز فعالیت در کشورهایی همچون قزاقستان، هند و اندونزی شده و قصد دارد روند گسترش سرویس ها خود را در لایه جهانی ادامه دهد.

با وجود توسعه‌های اخیر بایننس، نرخ BNB به دلیل بالا رفتن حجم فروش و بحران‌های ژئوپلیتیک، از ۶۱۸ دلار به ۵۵۴.۵ دلار نزول یافته است. این روند نزولی باعث شده تا غلبه نرخ بر مقاومت ۶۰۰ دلار که در اواخر سپتامبر به وقوع پیوسته بود، بی‌اعتبار شود.

اگر حجم فروش ادامه پیدا کند، نرخ BNB امکان دارد بیشتر نزول یابد و به میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در ۵۳۰ دلار برسد. این لایه حمایتی که با یک خط روند صعودی از آگوست ۲۰۲۴ تلاقی دارد، می‌تواند نقطه‌ای برای بهبود مجدد نرخ در نظر گرفته شود.binances-20th-regulatory-win-bn

در صورتی که نرخ در این لایه پشتیبانی شود، امکان بالا رفتن آن تا ۷۲۱ دلار وجود دارد. ولی اگر این پشتیبانی شکسته شود، روند نزولی تسریع خواهد شد و نرخ امکان دارد به ۴۷۱ دلار نزول یابد.