خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

برداشت نیم میلیارد دلار بیت‌کوین از کوین‌بیس! آماده تغییرات بزرگ در بازار باشیم؟


برداشت نیم میلیارد دلار بیت‌کوین از کوین‌بیس! آماده تغییرات بزرگ در بازار باشیم؟ | ایران ماین

در یک اقدام چشمگیر، نزدیک به نیم میلیارد دلار بیت‌کوین (BTC) امروز از صرافی بزرگ آمریکایی کوین‌بیس به مقصدی نامعلوم منتقل شد.

به گزارش پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert)، امروز ۷،۹۹۹ بیت‌کوین، معادل ۴۷۲.۸ میلیون دلار، از کیف پول سرد صرافی کوین‌بیس خارج و در چندین تراکنش، به آدرسی ناشناس با کد ۱۳F۸P۸ ارسال شد.

با این حال، این آدرس هم مقصد نهایی نبود؛ زیرا این مقدار عظیم از بیت‌کوین به ۵۰ آدرس ناشناس دیگر، هر کدام به ‌مقدار حدود ۱۵۷ بیت‌کوین (معادل ۹.۲۷ میلیون دلار با نرخ‌های فعلی) جابجایی یافت.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی پشت این فعالیت است، ولی یک چیز مسلم است: این اتفاق بسیار قابل‌توجه بوده است.

در این میان، گمانه‌زنی‌هایی هم وجود دارد مبنی بر اینکه شاید یکی از صادرکنندگان ETF بیت‌کوین، مانند بلک‌راک این جابجایی را انجام داده که علی‌رغم همه نوسانات اخیر و نزولی شدن نرخ ها، به جمع‌آوری ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

در همین حال، نرخ بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بار دیگر به زیر لایه بحرانی ۶۰ هزار دلار سقوط کرده که امکان دارد به نظر بعضی از فعالان بازار، به‌عنوان تخفیفی مناسب تلقی شود.

در حال حاضر، سوالی که ذهن همه را مشغول کرده، این است که آیا نرخ به کف جدیدی خواهد رسید یا خیر. و آیا خرید چند صد میلیونی نهنگ‌ها، می‌تواند از افت نرخ جلوگیری کند؟ تنها زمان پاسخ این سوالات را مشخص خواهد کرد.