خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بررسی دلایل افزایش نرخ ریپل؛ آیا XRP در آستانه رکوردشکنی است؟


بررسی دلایل افزایش نرخ ریپل؛ آیا XRP در آستانه رکوردشکنی است؟ | ایران ماین

در روزهای اخیر، نرخ ریپل (XRP) به بالای ۰.۶۳ دلار رسیده و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. کارشناسان دلایل مختلفی برای این بالا رفتن نرخ مطرح کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، پیش‌بینی بازار مبنی بر عدم اقدام جدید توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در پرونده ریپل است.

با این حال، بعضی از معامله‌گران هنوز احتمال تجدیدنظر SEC را در نظر دارند که این موضوع موجب نوسان نرخ XRP شده است.

علاوه بر این، توسعه‌های اخیر در مورد ارز پایدار RLUSD نیز باعث خوش‌بینی بیشتر در بازار شده است. ریپل به‌تازگی ۳۵۰ هزار نشان RLUSD صادر کرده و پروژه ارز پایدار خود را پیش برده است. رئیس ریپل، مونیکا لانگ، نیز چشم‌انداز مثبتی برای آینده این کمپانی ارائه کرده است.

به‌روزرسانی‌های اخیر در پلتفرم ریپل لجر (XRP Ledger) هم بیانگر تمرکز بیشتر توسعه‌دهندگان بر این پروژه بوده و موجب بالا رفتن اعتماد بازار شده است.

کارشناسان معروف بازار کریپتو، مانند تونی ادوارد (Tony Edward) و کردی‌بول کریپتو (CrediBULL Crypto) نیز پیش‌بینی‌های مثبتی ارائه داده‌اند و در مورد احتمال بالا رفتن نرخ این رمز ارز تا ۳۰ دلار بحث کرده‌اند.

در حال حاضر، نرخ XRP با افزایشی ۳.۲ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۶۳ دلار رسیده است. همچنین، مقدار خرید و فروش روزانه آن نیز بیش از ۱۴ درصد بالا رفته و به ۱.۸۶ میلیارد دلار رسیده است.why-xrp-price-skyrocketing-above-major-price-levels

گفتنی است، روند صعودی اخیر بازار کریپتو، از جمله بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها نیز به توسعه نرخ XRP کمک کرده است. انتظارات برای روند مثبت بازار در ماه اکتبر، به‌ویژه پس از عرضه داده‌های اخیر تورم در آمریکا، هم باعث بالا رفتن خوش‌بینی معامله‌گران شده است.